WHERE IS THE LOVE?

by - 10:36

 V neděli 4.6. se v Manchesteru konal benefiční koncert na počest obětí teroristického útoku na koncertě mojí nejmilovanější Ari.

"Manchester we´re strong, we´re strong
We´re strong
We´re still singing our song, our song, our songs."

 Pane bože. To bylo.... Nemám na to dostatečnou slovní zásobu, abych popsalala jaký to bylo. Doufám, že teď už všichni zjistili proč ji tak miluju!
 Koukala jsem na koncert od začátku a od začátku až do konce mi neustále padaly slzy na klávesnici. To co Ariana dokázala je naprosto neuvěřitelný. Ta atmosféra.... Tak strašně moc jsem si přála tam být. Tohle ovládlo celej svět.  Celej svět si najednou uvědomil, že když budeme držet spolu dokážeme proti nim bojovat, dokážeme je porazit, dokážeme být silní. Hudba a láska je to co nás všechny spojuje a když to spojíme dohromady staneme se nepřemožitelnými. Abych řekla pravdu tak vůbec nevím co dál napsat protože opravdu nemám slov. Ležím ve tmě, koncert právě skončil a Manchester je silnější jak nikdy. My všichni jsme díky ní uvěřili že dokážeme čehokoliv. Že láska vždy zvítězí, a že my se nebojíme. Protože když se budeme bát oni zvítězí.

"People killing people dying
Children hurtin you hear them crying
Can you practise what you preach?
Would you turn the other cheek?
Father Father Father help us
Send some guidance from above
Cause people got me got me questioning
Where is the love?"


















 Rozdávejte lásku a zpívejte si! Tancujte! Ale hlavně se nebojte!

 S láskou
               JORIES

You May Also Like

9 komentářů

  1. Ariana je úžasná, že to takhle dokázala zorganizovat.. fakt klobouk dolů, bylo to nádherné ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten koncert byl hrozně emotivní, byl to krásný krok od všech

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem se na koncert dívala a bylo to úžasné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Arianu jsem vždycky brala jako úžasný talent, protože to, co dokázala ve svém věku je neskutečný, ale nic víc. Tímhle koncertem na ní ale nahlížím úplně jinak. Je to člověk plný lásky a empatie. I po šoku, který zažila se vrátila zpátky. Má můj obrovský obdiv ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  5. Byl to super krok a koncert byl krásný, emotivní

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Až do teď jsem Arianu vlastně neznala. Z koncertu jsem v televizi viděla asi půlku a bylo to super. Ta atmosféra tam musela být fakt silná!

    OdpovědětVymazat
  7. Vše jsem sledovala online, bylo to krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Koncert jsem sledovala online... bylo to hrozně silný a emotivní..

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nechápu, že se to děje, mám teď kamarádku s Manchesteru a teď, když jsi mi to připomněla, mi je z toho dost na nic. (nehledě na to, že mi psala, že před pár dny byla nalezena bomba na letišti, skvělý)

    Jak píšeš, musíme se spojit a budeme nepřemožitelní. Jenže tohle je tak složitý... roč se prostě jen lidi nemají rádi?

    www.fakynn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram