VÍTÁM PLNITELE SNŮ

by - 12:54



Jak začít..

 Nikdy nic nejde podle plánů a očekávání. Očekávání jsou příliš vysoká a plány zase nedomyšlené. Vždycky se vyskytne nebo naopak nevyskytne něco co jsme očekávali a neočekávali. Život je komplikovaný. Naděluje nám spostu překážek a my jako jeho hračky se rozdělujeme na dva týmy. Na tým nombre 1, který se rozhodne překážky překonávat a je zvědavý co je na konci závodu. Pak je tu tým nombre 2, tým, který se bojí překážky překonávat, a tak se nikdy nedozví to, co mu Život nadělil.

 Jo, celkem klišé, že? 

 Ale já si vážně myslím, že existuje něco odvážnějšího než posílat nudes klukům.
 To co dělám je pro někoho možná trapný, pro někoho originální a někoho to vůbec nezajímá. Možná mě někdo bude podporovat a někdo zase ne. A víte co? Mně je to jedno, protože já chci zjistit jestli tahle hra mě dostane do cíle a nebo vypadnu jako dítě, který neumí skákat na trampolíně.
 Původně tohle bylo místo. Moje místo. Kde jsem mohla být čím chci a nikdo se o to nezajímal. Doslova nikdo, protože to nikdo nečetl. :D Postupem času jsem začala zjišťovat, že už nepíšu články jenom, proto abych se vypsala z mých pocitů, ale začalo mě bavit psát o tom, jak Kylie vydala novou kolekci lip kits a Kendall chodila pro Chanel ve Francii. V mém okolí tohle nikoho nezajímá, tak proč se o to nepodělit s těmi, kteří se o to zajímají?
 Když přijdu do školy se slzami v očích, že se Kim A Kanye (čti káně) rozvádějí, hned ode dveří na mě lítají nemilé prstíčky a poznámky typu: "To tak neprožívej! Si teď Kim najde nějaký jinýho ptáka!"

(that makes sence tho) 


 A tak tu sedím. V úterý v půl šestý, v pokoji, který má tak 51° a z mých půlek se začínají stávat přísavky, které se přisáknou vždy a všude a píšu tenhle článek, abych zjistila to, nad čím denodenně přemýšlím. 
 Pro tento článek se mi motala hlavou slova už několik týdnů a jak jsem psala, očekávání jsou příliš velká a nakonec jsou tady slova úplně jiná a datum tohohle článku je také úplně jiné.

Protože, kdy je lepší čas než teď?


 Holt překážky jsou překážky a sny jsou sny. Co zvítězí je jen na vás.

Chcete být člověk, který v noci sní nebo člověk, který ve dne žije svůj sen? 

 Protože já si jdu za svým snem a vy byste měli taky. 

 Vítám vás na místě, které už není jenom moje a místě, na kterém se pokusím splnit moje sny. 

♥ VÍTEJTE ♥


 S láskou
               JORIES 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Myslím si, že tohle je jeden z tvých nejlepších článků vůbec :) Naprosto se ztotožňuji s většinou věcí napsaných tady :) A k poslední otázce- ráda tvořím sny v noci, a ještě raději je přes den plním ♥ Přeji ti hodně štěstí v cestě za splněnými sny :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  2. Opět super článek, který se krásně čte. Máš pravdu. Sny by se měly plnit a ne jen o nich snít. Snažím se teď taky si nějaký splnit, takže pro to dělám co nejvíce :) Ty piš dál a nedělej si hlavu z toho co říká okolí. Nerozumí tomu. Taky mám v okolí pár lidí co si klepe na hlavu, když povídám o blogu, ale přecházím to :)
    Měj se hezky :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek :) Taky mám v okolí lidi, kteří některé mé věci nechápou, ale většinou se to snažím ignorovat, protože mám na druhou stranu přátele, kteří mě podporují :) A že něco nevychází? Buď v klidu, všechno má svůj čas :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný článek.. Ráda čtu tvůj blog.. Je opravdu čtivý..❤❤😘

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně se mi líbí, jak si uvědomuješ spoustu věcí. Jsi opravdu mladá, ale už víš co chceš. A prostě si za tím půjdeš. Budu ti držet spoustu palců a třeba se někde na té cestě do budovy snů potkáme. :) Protože jít si za sny nás nejvíc posouvá někam dál!
    Nehleď na ostatní a jejich posměšky, ty sama vidíš jak rosteš, jak tě to posouvá.
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně napsané. Jdi si za tím, co tě baví a na ostatní se neohlížej :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto byl skutečně fantastický článek <3 Jen tak dále! ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný článek, úplně jsem se v něm našla..:) píšeš hrozně krásně:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram