NIC NEJDE PODLE PLÁNŮ

by - 8:43

 Je pozdní večer, pátek uprostřed května. Sedím ve svém velkém bílém křesle zabalená do teploučké deky a za plamene grapefruitové svíčky poslouchám mojí oblíbenou Edith Piaf a přemýšlím nad dnešním dnem. 

 Každý máme nějaké sny, nějaké plány, ale ne vždycky, tipla bych si říct nikdy, nic nejde podle plánů a našich představ. Vždycky se na naší cestě vyskytne něco, co nás překvapí, zaskočí a možná se nám i bude zdát, že nám to zkomplikovalo celou naši cestu za snem. Ale to není komplikace, to je výzva, výzva k tomu, abychom se nenechali odradit od našeho snu. Je to něco co se nás ptá:"Dokážeš mě obejít nebo přehlédnout a jít si dále za svým snem?" A pokud na tohle odpovíte ano, je to jasný. Váš sen se nestal jen vašim snem, ale něčím v čem vidíte pointu života, něco za čím se ženete přes všechny překážky, stal se vaší vášní. Protože, když překonáte všechny překážky, dorazíte do cíle.

...

 V ten moment jsem si uvědomila, že to co začalo ze zábavy se začalo stávat nečím velkým, něčím v čem vidím pointu života, mojí vášní....

 Stalo se to mým snem, který nevím jestli si dokážu splnit a nevím jestli si ho někdy splním, ale budu se snažit. Budu se snažit překonat všechny překážky, které mi moje cesta přinese. Některé budou těžší a některé zase lehčí, ale jestli se chci dostat do mého vysněného cíle, budu je muset překonat. 

 Jsem teprve na začátku, ale zároveň nejsem. Některé překážky jsem už překonala, ale většina jich ještě přijde. Můj človíček se jménem Sen neustále v mém srdíčku roste.

<3 





To sluníčko a teplo ve mně vyvolává ještě bláznivější náladu než mám normálně! :D

 S láskou
               JORIES

You May Also Like

29 komentářů

  1. myslím že práve kvôli tým prekážkam si všetko vážime tak nejak viac :) práve tie veci ktoré ozaj chceme si potom vážime lebo sme pre ne museli tak trochu zabojovať :) všetko ej tak ako má byť, to ej moje motto a keď sa dačo stane je to len lesson ktorú musíme prejsť aby to stálo za to! :)
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! To motto se mi moc líbí! Asi si ho začnu říkat také! :D <3

      Vymazat
  2. Každý má nějaký sen... ale cesta za ním je opravdu trnitá. Mým momentálním snem je napsat knihu a pokusit se ji ilustrovat. Jsem zvědavá, jak se mi to podaří... Možná za rok, za 5 let... Nikdy... Kdo ví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc si přeju, aby se ti tvůj sen splnil! Věřím, že to dokážeš! <3

      Vymazat
  3. tie fotky sú krásne a funny, veľmi sympatická žena a outfit je top ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný outfit! Zaujalo ma najmä tričko/mikina :) Máš môj follow cez GFC :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Tričko je z H&M. <3 :)

      Vymazat
  5. Plnění snů je vždy těžké, ale protože např. mě to baví, tak překážky přeskakuji ladně jako srnka a když padnu na zadek, je to další signál k tomu dělat to lépe :-) Když tě něco baví, překážky tě nezastaví :-) Hezký článek i outfit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Tvůj komentář je úžasnej! Takových lidí jako ty kdyby bylo víc, tak by bylo na světě jenom štěstí! Zůstaň taková jaká jsi! <3 <3 :*

      Vymazat
  6. Aaano je důležité mít sny a ještě důležitější za nimi jít. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásné pihy :)

    Za sny si jdi! Ty překážky jsou pro tu cestu důležitý a díky nic je to pak v cíli o to lepší

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezus! :D Děkuju moc! :D Tohle mi moc lidí neříká! :D Spíš vůbec nikdo! :D
      Děkuju strašně moc! <3 <3 <3 :*

      Vymazat
  8. Myšlenka článku je super. Taky to tak mám a jdu si za svými sny, chci dělat to, co mě baví. Držím palečky ať se ti daří a splní se ti vše :) Jinak sluší ti to. To triko je super :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Také ti držím palečky ať se sny plní! <3

      Vymazat
  9. Podarený outfit, síce mi to trošku ruší ta mikina, ale tie kraťase sú super, už si plánujem tretie leto také kúpiť :D
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 To máš pravdu! :D Tak trochu jsem si ji zapomněla sundat! :D A ty kraťasy si musíš koupit, protože jsou neskutečně pohodlné! :D <3

      Vymazat
  10. Páči sa mi veľmi tvoj top,je krásnej farby. A je skvele, že si ideš tak za svojim snom, to by mal robiť každý♥

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Ano, to by měl! <3 <3 <3

      Vymazat
  11. Kdyby jsme si šli za svým snem bez překážek, nebylo by to ono :) a možná právě ony nám dávají důvod jít dál, nebo změnit svá rozhodnutí. Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  12. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já se právě teď snažím jít za svým velkým snem a věř mi, chvílema je to fakt těžké a mám chuť to vzdát.. Drž se, držím moc palce, ať se Ti tvůj sen splní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Girl I feel you! :D <3 Musíme být silné, protože štěstí přeje odvážným! <3 Přeji ti mnoho štěstí! <3

      Vymazat
  14. Já si právě teď svůj sen pomalu, ale jistě plním:) a jak říkáš, jsem sice teprve na začátku, ale tam byl někdy každý:)
    Jinak, jak ty to děláš, že dokážeš být tak sympatická i přes článek na blogu?:)
    Vždycky když čtu tvoje články, vím, že jsi do toho vložila kousek sebe a to je pro mě strašně důležité:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram