MET GALA 2017 PART 2

 Zdravím moje nejkrásnější čtenářky!
 Doufám, že máte krásný den a já vám moc děkuji, že jste zavítali na můj blog a pustili se do čtení tohoto článku! <3
 Dnes mám pro vás part 2 mého kecání do stylu hollywoodských celebrit. :D Samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit, každý má svůj názor a budu moc ráda, když se o něj se mnou podělíte v komentářích! :) <3

 Jako první vám představím nejkrásnější Zendayu! Měla na sobě krásné šaty od Dolce & Gabbany z kolekce Alta Moda. Tato barokní róba s papouškovým vzorem naprosto splňovala téma, o kterém jsem psala v minulém článku. A to ještě nemluvím o jejích vlasech! Těmi vlasy z šatů dostala ten tropický nádech na 100%!
 Sama Rihanna Zendayu a její stunning fotku sdílela na Instagramu s popiskem "brown goddnes." Zendaya příspěvek okomentovala slovy: "Thank you, thank you, thank you a million tomes over, I appreciate you so much <3."
 Aaaaa! To je krásný! <3 Strašně se mi líbí, když se celebrity podporujou! A navíc je to Riri! Kdo by nebyl nadšenej jako Zendaya?! :D





 Jako další tu mám naopak Kim Kardashian, která schytala neskutečný hate za to, že nesplnila theme, s čím musim naprosto souhlasit, protože co je originálního na bílých šatech od Vivienne Westwood? Abych nebyla až taková kritička, tak musím říct, že ji to slušelo jako vždycky, ale chyběl tomu Met Gala šmrnc. Tak třeba příští rok?


 Nicki Minaj. Naprosto úžasný šaty, které lichotily její postavě a barvy ladily k její pleti. Neuhádneš odkud šaty měla. Neuhádneš! :D Můžeš psát do komentářů! Teď! Já si počkám! :D
...

 Už jsi zpátky? Tak já ti to prozdradim! Z H&Mka!!!!! A to není sama! Šaty z H&Mka měla například Ashley Graham, Jourdan Dunn, Sasha Lane a oblek od H&M měl i Joe Jonas! A všichni to naprosto válcovali! <3 


 Katy Perry. Šaty od Maison Margiela a jejich návhrháře Johna Galliano z kolekce Artinasal. Červený dekorém vyšivaný vlněný kabátek navrstvený přes červené tylové a hedvábné šifónové šaty. Opět Katy byla jedna z mála co splnilo dané téma. Šaty jsou velice originální, ale na mě je to až moc. Možná bez toho závoje jenom s tou korunkou ve vlasech by to bylo mnohem lepší. Ale jako celek musím uznat, že Katy vypadala jako bohyně


 Cara Delevingne měla na sobě Chanel kostým z kolekce Spring-Summer 2017, na kterou jsem psala článek ZDE. Kostýmek bomba. Vlasy vypadají jako by přiletěla z vesmíru, kde žila několik století mezi ufony. Pár dní před Met Gala si Cara (ha to se rýmovalo :D) nechala oholit vlasy, takže tady je měla "namalované" jestli se to tak dá říct? :D Samozřejmě originalita je na úplně jiném levelu a s tím, že nemá vlasy si její maskéři poradili raz dva. Proti jejímu looku nemám nic co bych vytkla. 


 Ikona Anna Wintour, kterou naprosto miluju a obdivuju, měla na sobě šaty navržené Karlem Lagerfeldem, dalším mým miláčkem, a Chanelem. Šaty jsem si naprosto zamilovala! Miluju všechno třpytivý a blýskavý! Jsem v tomhle taková straka! :D Vypadala oslinvě, ale nepřipadalo mi, že mi se úplně držela tématu teda. :/ Natož, že je to zrovna Anna jsem čekala, že se tématu bude držet více. 


 Jako úplně poslední tady pro vás mám Selenu. Věděli jste, že teď randí s The Weekendem? Jako jsou spolu sladký, ale já bych si zrovna je dva nikdy netipla, že by se dali dohromady. :D Co si o nich myslíte vy? 
 Teď už zpátky k Met Gala. Selena měla na sobě šaty od značky Coach, se kterou spolupracuje, psala jsem o tom TADY.  Blush colored hedvábné šifónové večerní šaty s vintage krajkovanými a ručně šitými květinovými výšivkami. Šaty moc hezký, ale více než ty šaty mě zaujalo její líčení! Miluju růžovou a všechny odstíny fialové a tímhle líčením mě Selena naprosto odbourala. 



 Taakk! To by bylo všechno z dnešního článku. Byl trochu delší než part 1, a tak by mě zajímalo, zda máte radši články kratší nebo delší! 

 Děkuju nejvíc na světě, že jste si našli čas a přečetli si můj článek!

 MILUJU VÁS! 

 S láskou
               JORIES

PS: Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu @joriesblog ať o nic nepřijdete! 

You May Also Like

20 komentářů

  1. Ta Selena s Weekendem jsou sladcí <3 Kim má šaty skoro jako noční košili, asi to bylo originální? :D největší frajerka je Zendaya, tu si pamatuju ještě z Disnex channelu, neskutečný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Rocky z Na parket Chicago! :D Ach bože! To byly léta! <3 :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Selena a The Weeknd byli top. ���� Krásný článek ��

    OdpovědětVymazat
  5. Mne osobne sa najviac páčila dvojica Selena a The Weeknd! Najkrajší pár! :) :)
    Btw super blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju strašně moc! <3 Jsi zlatíčko!!!! <3 <3 <3

      Vymazat
  6. Katy Perry vypadá jako strašidlo ty jo :D
    Nejvíce se mi líbí šaty Seleny :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Selena měla šaty krásné, ale na mě moc nuda. :D <3

      Vymazat
  7. Zajímavý článek! Většinou mně takové "kecy" nebaví, ale ty tvé mně doprovázely až do konce:)
    Fakt úžasný:'))

    Vee

    YourVee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Božee!!! Ani nevíš jakou jsi mi udělala radost!!! Děkuju nejvíc na světě! <3 Jsi boží! <3 <3 <3

      Vymazat
  8. Super článek :)
    Jako obvykle.. :)
    Seleně s Weekendem to opravdu moc slušelo.

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem moc tyhle "páry" neprožívala, ale Selena s Abelem jsou fakt super! :) Jinak ty první šaty jsou moc krásný, konečně nic tak prokovativního.. a Cara těmi vlasy překvapila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jim to sluší! <3 Přesně tak! Cara mi vyrazila dech úplně! :D <3

      Vymazat
  10. selena vyzerala naozaj krásne ♥ a hlavne The weekend ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, miluju ty papouškové šaty! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram