MET GALA 2017 PART 1

by - 6:01

 Zdravím moji milí!
 První květnové pondělí se v Americe konalo Met Gala 2017. Charitativní večer v Newyorském Metropolitním Muzeu, na kterém se sešly všechny celebrity, nejen aby předvedly svoje krásné šaty, ale aby zde všichni oslavili zahájení nové výstavy. Letošní výstava je věnována japonské návrhářce Rei Kawakubové a její značce Comme Des Garcons

 Každý rok má tato událost "theme" a tím letošním byla právě Rei Kawakubo/Comme Des Garcons. Rei je jedna z nejdůležitějších a nejvlivnějších návrhářů za posledních 40 let. Určitě všichni znáte takové to srdíčko z očkama, že? To je logo této značky. Tato značka je celkově velmi extravagantní a 3D. Spostu vrstev jednoduché barvy a hlavně originalita je součástí této značky. 

 V dnešním článku, který nejspíše rozdělím na dvě čísti, se s vámi podělím o nejlépe oblečené celebrity na Met Gala 2017
 Na prvním místě se umístila Rihanna. Ta na 100% splnila "theme" a byla naprostou hvězdou večera. Rihanna měla šaty přímo od Rei. Šaty jsou docela těžké na vysvětlení, ale Rihanna říkala, že je to plně jednoduché, jenom "booty short" a crop, na kterém je navrstvena spousta látky. Šaty Rihanna doplnila nádhernými botami a naprosto skvělým růžovofialovým líčením. Slayyyy Queen! Prostě hvězda večera!



 Další tady mám sestry Jenners. Obě vypadaly jako vždy úchvatně, ale nad Kendall jsem se mohla rozpustit! Kendall měla šaty od značky LaPerla, které jsou tvořené 85.000 ručně malovanými a umístěnými krystaly. Práce na těchto šatech trvala více než 160 hodin. Šaty jsou z Haute Couture kolekce od návrhářky Julie Haart a jsou naprosto stunning!





 Kylie měla šaty od Versace a koberec šla přímo s Donattelou! Šaty jsou naprosto úžasné! Rose gold zdobené se spousty vzory a s "rukávy" s "vodopádovým" efektem. Kylie rock the look s krátkými blond vlasy a velice přirozeným makeupem.



  Další tady mám sestry Hadid! Obě vypadaly opět naprosto úžasně! Bella byla velmi originální a měla na sobě krystaly vyšívaný krajkový kočičí kostým od Alexandra Wanga, ve kterém ukázala svoje super hot body. Nevím co dodat, snad jenom to, že vypadala o malinko lépe než Gigi, která byla oblečená v šatech od Tommyho Hilfigera, se kterým spolupracuje. Samozřejmě vypadala úžasně, ale vůbec mi k těm šatům neseděly ty silonky a tento účes. Možná, kdyby ty silonky neměla a tu svojí hřívu měla rozpuštěnou s dlouhými příčesky, vypadal by celý look lépe. I mi přišlo, jakoby se ani Gigi její look nelíbil. Schválně se na ní koukněte na fotce níže.





 To by bylo pro part 1 všechno a brzy se můžete těšit na part 2!

 Co si o outfitech myslíte vy? 

 Krásný zbytek dne!

 MILUJU VÁS
                      JORIES

 PS: Nezapomeň mě sledovat na Instagramu @joriesblog, ať o nic nepřijdeš! 

You May Also Like

20 komentářů

  1. Všechny outfity jsou pěkné. Jediný, který se mi nelíbí je ten, který má Rihanna :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Snad nebude vadit, když okomentuji každou celebritku zvlášť:
    Riri nic moc, už tolikrát měla nádherné outfity, ale tohle se ji nepovedlo, loňské šaty, které byly následně inspirací pro parodie jídla, byly daleko krásnější! :)
    Stejně tak Kendall, loni měla naprosto nádherné šaty od Versace!
    Kylie měla úžasný model jak loni, tak i letos ♥ Má úžasný vkus a vypadá i tak, nedivím se, že je pro tolik dívek inspirací.
    Bella měla velmi zajímavý outfit, ale abych pravdu řekla mi se líbí! Možná bych ho doplnila ještě nějakou lehkou průhlednou černou sukni :)
    A Gigi.. no možná bych měla nějaké výhrady, ale rozhodně to není úplný propadák :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to nevadí! Děkuju moc za tvůj názor! Moc si ho cením! <3 Kendall vypadala minulý rok opravdu božsky a možná mi přišlo, že Gigi vypadalo o mnoho lépe než letos. :/ Kylie je prostě srdíčko a Bella mě zabíjí jejím pohledem! <3

      Vymazat
  3. Ahoj,
    některé bych si opravdu na sebe nevzala, ale některé vypadají pěkně. Jen taková otázka? Ještě jsem nepoznala tak mladou slečnu, kterou by až tak zajímala moda :) Kam chceš mířit dál a nad čím tak uvažuješ v životě? Jinak moc fandím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      Moc ráda bych to s tebou probrala osobně jestli můžu? :) Dáš mi na sebe nějaký kontakt? Třeba instagram. :)

      Vymazat
  4. Jako z Kendall jsem slintala i já, ty šaty jsou naprostá pecka. Někde jsem četla jak to bylo nevhodný a bůhví co, to byl zase někdo chytrej :D Jsou úžasný jak právě všechno hezky zakrejou a přitom vůbec :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! <3 Kendall je královna prostě! :D <3

      Vymazat
  5. Kendall vypadala opravdu krásně, ale to už je znak její rodiny. Hezky napsané. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! <3 Děkuju nejvíc na světě! <3

      Vymazat
  6. Boží článek.. Kendall vypadala opravdu famózně.. Ty šaty jsou super..

    OdpovědětVymazat
  7. Outfity jsou krásné :D http://mynewlucyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy sa neskutočne teším na Met lebo ľudia sú tam strašne odvážni a tá kreativita návrhárov sa prejaví asi najviac práve na tomto evente! :D Rihanna rozhodne splnila tému najviac zo všetkých a je to krásna žena takže nech si dá na seba aj vreco bude vyzerať perfektne! :D mne osobne sa najviac páčili šaty kendall jenner, ktoré vlastne ani neboli šaty haha a najozaj si myslim že by to nikto nedal tak ako ona :) a potom Gigi, tie šaty boli absolútne perfektné! <3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Met gala je něco jako pastva pro oči! <3 Všechny celebrity se obléknou jako nikdy a je to naprostá bomba! <3

      Vymazat
  9. Outfity jsou super a každý má v sobě kousek originality. Určitě s tebou souhlasím s Rihannou. Nejenže je to originální, ale hlavně dost zajímavé, sexy a krásně barevné. Pak se mi líbí šaty Gigi, ale jak píšeš, ty silonky by tam nemusely být, jinak by to podle mě bylo super. Už se těším na druhý díl outfitů Met Gala. Neviděla jsem všechny, tak se těším až je většinu z nich uvidím a hlavně s tvým super komentářem :) Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju strašně moc!!! <3 Jsi nejlepší! <3 <3 <3

      Vymazat

Instagram