FASHION NEWS N°2

 Vítám Vás u mého nového článku z rubriky FASHION NEWS!

 Jako první se s vámi musím podělit o video od mého miláčka Jeffreeho Stara. Pokud ho neznáte, tak vůbec nevím co děláte u mě na blogu! Ne, dělám si srandu. Jen čtěte dál. Jeffree je americký módní vizážista. Má svojí kosmetickou značku, která je o něco málo kvalitnější a dražší než Kylie cosmetics. Ale hlavně má svůj youtube kanál, na který před pár týdny nahrál video, ve kterém zkouší makeup, teď se podržte, od DERMACOLU! Ano! Někdo tak významný v kosmetice zkoušel český výrobek! A víte co je na tom to nejúžasnější?! Že Dermacoval ful coverage film studio makeup dostal hvězdičku Jeffree Star APPROVED! Bože! Ani si nedokážete představit jak jsem byla šťastná! A hlavně pyšná na Dermacol, že dokázal něco tak skvělýho! 

+ Fun story : Když jsem nadšená, v slzách v očích, sdělovala tuto novinku kamarádkám. Ehm. No. Řeknu to stručně. Polovina na mě automaticky hodila jejich ignor bitch pohled aka. "I don´t care what that bith is saying." A ta druhá půlka se se mnou začala hádat o Jeffrym. Haló! Myslím, že si to dokážete představit. 



 Další novinka, kterou pro vás mám je z Česka! V posledním týdnu března je v Galerii Myslbek v Praze otevřel v Česku první obchod mého idola Karla Lagerfelda! Prodejna je inspirovaná rockovým stylem a můžete si zde koupit luxusní kabelky s tématem půvabná Paříž. K mání je i nadčasová kolekce luxusních kabelek a zavazadel K/Metal Signature pro rok 2017
 Více si o Karl Lagerfeld obchodu můžete přečíst ZDE.
           



 Další novinka je od mého miláčka a bohyně 21.století Kylie Jenner. V dubnu Kylie Cosmetics vydalo Kylightery a Kylie blushes. Jak highlightery, tak tvářenky byly vyprodané do pár hodin. (Nemusíte se bát. Kylie oba produkty ve všech odstínech znovu naskladnila.) Vůbec se nedivím! Je to osmý div světa! Bože! Pro ty highlightery bych umřela! Tvářenky jsou k dostání v pěti krásných barvách (Barely legal, Hopeless romantic, Hot and bothered, Virginity-má nejoblíbenější a poslední X rated) a highlightery v šesti krásných barvách. (Banana split, Chocolate cherry, Cotton candy cream, French vanilla, Salted caramel a Strawberry shortcake-můj nejoblíbenější.)





 To je pro dnešní Fashion News N°2 všechno! 
 Jak se vám článek líbíl!

 Question of the day: Jaký je váš názor na Kylie Jenner?

 Budu se na vás těšit u dalšího článku!
 S láskou
               JORIES

You May Also Like

16 komentářů

  1. Jeffreemu musí člověk přijít na chuť, ale je to totální bůh :D Kylightery bych brala hned, škoda, že u nás je to tak špatně dostupné, to samé s JS. O butiku KL si můžu nechat jenom zdát, tam bych se pěkně styděla jít, vždycky mi přijde, že na mě v takovýhle obchodech koukají jak když je chci vykrást :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Kylie mám ráda, co dodat, Kardashianky jsou Kardashianky, jejich show mě fakt baví a pořád přemýšlím jak by moje mamka reagovala kdybych s ní mluvila tak jako ony s Kris :D

      Vymazat
    2. Přesně tak! :D Spíš mě štve, že kdybych si některé z věcí objednala bylo by poštovné skoro dražší než ten produkt! :D Jo Kardashianky jsou drsný holky!
      Moc děkuju za komentář!!! <3

      Vymazat
  2. Jeffree je bůh a Kylie doslovná bohyně! Chtěla bych se zeptat kde se koukáš na Kardashianky? Jinak super článek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!!! <3

      Koukni na tohle: http://watchseries.cr/series/keeping-up-with-the-kardashians

      Kdyby ti to nešlo napiš na Instagram a pošlu ti další link! <3
      Jinak moc děkuju!!! <3 <3 <3

      Vymazat
  3. To sú ale krásne farby,mne sa najviac paci asi ta zlata na úplne poslednom obrázku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jsou! Jo! Ta se mi taky moc líbí! <3

      Vymazat
  4. Tak to je parádní úspěch. Česká kosmetika válí 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Jories,
    píšeš opravdu vtipně. :) Za svoje nadšení pro módu a kosmetiku se nestyď. Každý má holt jiný záliby. Mezi mýma kamarádkama je taky jen pár, který se zajímají o módu.. Do Lagerfeldova obchodu se zajdu podívat, až budu v Praze. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Moc si tvého komentáře vážím! <3 Přesně tak, každý má jiné záliby a neměl by se za ně stydět! Děkuju!!! <3 <3 <3

      Vymazat
  6. Jeffree je prostě bae! ♥ Tenhle typ článků je fajn, rozhodně v tom pokračuj! Máš krásný blog, začínám sledovat. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat

Instagram