COACHELLA DREAM

by - 23:29

 (Tenhle článek je starší, takže údaji v něm jsem už zastaralé. Užijte si článek! <3 )

Znáte youtuberky Niki and Gabi? A sledujete Niki´s vlogový kanál? A viděli jste její vlog z Coachelly? Protože jestli ne, děláte obrovskou chybu, kterou byste měli co nejrychleji napravit!
 Minulý víkend, jak určitě všichni víte, byla v kalifornském Palm Spring Coachella. Největší a nejznámější hudební festival. Niki po celou dobu prvního termínu Coachelly natáčela vlogy, ze kterých se mi chtělo brečet hned ze dvou důvodů. 
 Niki v minulém roce zažila strašný rozchod se svým klukem, se kterým byla od střední školy. Rozešel se s ní pomocí esemesky. Jo. Pomocí esemesky! A víte jak já moc miluju Arianu? Tak Niki tak moc miluje Halsey a její album Badlands jí pomohlo překonat její rozchod. 

"Niki. Neblázni, ale za tebou Je Halsey!"


 Bože. Teď to přišlo. Vytryskly mi slzy rychlostí běžící shopaholicky do Lushe. To prostě...  To bylo tak krásný, a tak dojemný, že to nejde popsat. Když potkáte člověka, který vás inspiruje v tom co děláte a do kterýho jste naprostej blázen a ten člověk je nejmilejší na světě a povídá si s váma a ví kdo jste! Brečím ještě teď, když to píšu. Niki brečela taky. 
 Teď k tomu druhému důvodu. Coachella. Můj sen, který bych si chtěla jednou splnit. Skvělý outfity, líčení, doplňky, vlasy, nejlepší kamarádi, skvělá muzika a to všechno pod krásným nebem uprostřed kalifornské pouště. No neříkejte, že to není splněný sen! Ta volnost. To odproštění od reality. Naprosté vypnutí a užívání si života. Tančení za teplé noci pod hvězdami při té nejlepší hudbě dnešní doby. Všichni jsou free a užívají si to. Prostě dokonalost!

 Doufám, že si můj Coachella dream jednou splním. 


NIKI´S VLOG CHANNEL
COACHELLA VLOG

 A jaky je váš dream?
S láskou
                JORIES

You May Also Like

26 komentářů

  1. Já se o Coachelle dověděla vlastně ani ne před měsícem, ano, fakt jsem to neznala! :D
    ale na vlog od Niki se podívám :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach bože! Někdo takový existuje! :D Každopádně dobře, že ses o tom dozvěděla! :D <3

      Vymazat
  2. Ahoj :) Tak jsem tu :D Musím říct, tvůj blog se mi moc líbí. Jak dlouho ho už máš? Máš moc pěkný a upravený design, to má má málo kdo ;) Myslím, že to tu má veliký potenciál. Ohledně článku tě asi trošku zklamu, protože slečnu ani neznám :D O celebrity se nějak vážně nezajímám. Ale doufám, že se ti ten tvůj sem jednou splní, přála bych ti to :) A můj sen? No, přála bych si mít své vlastní nehtové studio... to by byla fakt pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blog mám od září 2016 a děkuju strašně moc! <3 Ježíš! To že slečnu mnznáš, za to se opravdu neomlouvej! :D A děkuju strašně moc! Také ti přeji, ať se ti tvůj sen splní!!! <3 Hodně štěstí! <3

      Vymazat
  3. Aj ja mám taký sen, že raz by som tam chcela ísť, musí to tam byť úžasné!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Ty feelings úplně! Ach bože! <3

      Vymazat
  4. Tak snad se tam jednou podíváš :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. No, Coachellu bych nenazývala nutně nejznámějším a největším festivalem. Jen škoda, že spousta lidí tam jezdí hlavně ukazovat outfity a makeup, hudební festival by měl být hlavně o té hudbě. Já Niki sleduju taky a určitě je to super potkat někoho, čí hudba tě takhle ovlivnila, ale wow - ty to fakt docela prožíváš, někdy se i já sama bojím, abych svůj vlastní život nežila jen přes životy ostatních, přes lidi, které vidíme v televizi, na internetu a na billboardech. Ale skvělých festivalů je mnohem víc a to ani nemusíš jezdit tak daleko, z českých tu máš Rock for People (kde jsem byla minulý rok a bylo to super) nebo Colours of ostrava a letos jedu na Reading Festival a V Festival, což jsou festivaly v Anglii a to už není taková dálka. Ale pokud tě Coachella opravdu tak láká, tak ti přeju, aby ses tam jednoho dne podívala - neříkám, že i mě by to nelákalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tipy! :) Máš úplnou pravdu! Spousty skvělých fesťáků je i tady u nás! <3 Děkuju!!! <3

      Vymazat
  6. Coachella je i mým snem :) Už proto, že spojuje dvě různá odvětví, která miluju- makeup a hudbu ♥ Doufám, že jednou se mi poštěstí tento festival navštívit :)

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!!! <3 Moc ti přeju, aby se ti sen splnil! <3

      Vymazat
  7. toto je skvelý festival! :) milujem tie outfity a makeup :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Niki a Gabi znám, mám zřejmě přihlášený odběr, ale nějak moc je nesleduju. Coachella zní hrozně fajn, nevím, jestli bych se tam chtěla úplně jet podívat, já jsem spíše na menší festivaly, kde nehrozí, že bych se ztratila. A přesně jak píše komentář nade mnou, je spousta dobrých festivalů a to nemusíš nijak daleko. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu! <3 Moc děkuju za krásný komentář! <3 :*

      Vymazat
  9. Aj ja som presne pred pár dňami rozmýšľala, o tom že sa tam niekedy v budúcnosti so sesternicami spolu vyberieme a bude to pecka! Viem si to živo predstaviť. <3
    Niekedy mám stavy kedy by som najradšej žila niekde v Amerike. :´D

    annslifea.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný sen, to bych si nechala také líbit, žádné starosti a problémy, odprostit se od reality... každý by měl mít své sny a pomalu si je plnit, ať velké nebo ty malé :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! <3 Ať se ti všechny tvé sny splní! <3 :*

      Vymazat
  11. Pekny sen, ja v podstate ani nejaky konkretny sen nemam ... len chcem byt zdrava a stastna. Asi by som si nejaky mala vymyslit teda... som divna 😳😳

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi divná! :D Ba naopak! Jsi úžasná, že ti ke štěstí stačí jen málo! Drž se toho! Máš můj největší obdiv! <3 <3 <3

      Vymazat
  12. O Coachelle jsem psala minulý rok příspěvek na blog. Tento fesťák mě natolik zaujal, že před pár lety jsem o něm dělala ve škole prezentaci v anglině. Obdivuji to samé jako ty, volnost, outfity, hudbu a také se mi líbí to teplo, které tady není!:( na vlog mrknu, to bude určitě super! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Niki je zlatíčko, to vlastně i Gabi, mám je obě dvě moc ráda. Nejvíc mě dojalo, když se potkala s Halsey. Jinak, o Coachelle už taky dlouho sním a doufám, že si svůj sen taky někdy vyplním. :)

    AESTHETICxKAT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :D <3 Mám je obě strašně moc ráda! <3 Přeju ti ať se ti tvé sny splní! <3

      Vymazat

Instagram