A DREAM IS A WISH YOUR HEART MAKES

 Sobota. No vlastně už neděle. 0:35. A zase nemůžu spát. Myšlenky volají jméno mého mozku a přemlouvají svého kamaráda ať je s nima stále vzhůru. Probírají všechno na co si vzpomenou. Všechno co se v mém životě děje i neděje. Říkají si:"Tak co s tou Jories?" Ale odpověď nedokáží vymyslet. Nedokáží vymyslet co bude dál, ani zřejmě to, zda ještě dneska usnu nebo ne. 

 Nechávám se plně v rukou života a svého srdíčka. Protože ať už mozek s myšlenkami vymyslí cokoliv, srdíčko mě povede vždy správným směrem. 

 Poslední dobou se toho v mém životě děje spoustu. Spoustu neplánovaných věci, spoustu neočekávaných věcí a spoustu věcí, na které jsem nebyla a nejsem připravena. Ale já s mým srdíčkem jsme silné a všechny tyto nástrahy překonáváme. 


 Uvnitř mě je něco velkého. Jsem moc optimistická? Moc si věřím? Mám moc velké sny, které si nesplním? To opravdu nevím. Ale vím, že co se má stát se stane, a že to co se stalo se stalo z nějakého důvodu. A že ten důvod je dobrý. Dost dobrý. Opět jsem moc optimistická? Abych řekla pravdu tak jsem optimistická jenom jako Jories. Moje pravé jméno ani vlastně neznáte. Ale věřte mi, že tak snové jako Jories není. Jories je někdo úplně jiný než já v reálném životě. Jories je optimistická, jde si za svým snem a nestará se o to co si lidi myslí. Naopak jsem tu já v reálném životě. Holka co si nevěří, není nějak výrazná osoba a zajímá ji co si o ní lidi myslí. Jsem dvojitá osoba? Která z těch dvou zvítězí? Nebo se z nich stanou kamarádky? Opět to vyřeší srdíčko, které mám jenom jedno. 



 V září nastupuji na novou školu a tímto vám radostně sděluji, že  mě přijali. Moc vám všem děkuju, kteří ste na mě mysleli a drželi palečky. Moc si vás vážím. <3 

 Nová škola. Nové já? Říká se to, ale je to pravda? To nevím, ale vím že to za pár měsíců zjistím. Co vím už teď je to, že  je to nový začátek. Nová kapitola v mém životě. Je to špatná kapitola nebo dobrá? Za pár měsíců tohle všechno zjistím. Možná přijdu 4. září do nové školy s růžovou hlavou a nebo taky ne. Možná mě nová škola změní a možná taky ne. Možná si najdu nové kamarády a možná taky ne. Možná..... Všechno jenom možná. Celý život je možná. Nikdy nevíme co se v našem životě stane. A to je to krásný ne? Není hezký, když se stane věc, kterou jste vůbec nečekali? Ať už je to věc hezká či méně hezká? Není hezké, když máte špatný den, ale někdo za vámi přijde a obejme vás? Není hezké, když jdete po ulici a najednou se na vás někdo usměje? Nic z tohohle jste určitě nečekali, ale udělalo vám to radost že? Rozdávejte radost, ať i vy můžete být něčím radostně nečekaným někoho jiného. Rozdávejte radost, protože té není nikdy dost. Rozdávejte radost, protože pak budete mít radost i vy. A nic krásnější ho než úsměv neexistuje. Teda pokud se nekouknete na nové kabelky od Chanelu, ale to je zase jiná. 
 Můj sen si jednou splním. A vy také. Sny se plní nečekaně radostným lidem s nečekanými událostmi a srdíčkem na správném místě.


S láskou
Vaše optimistická
                                JORIES 

You May Also Like

25 komentářů

  1. Nádherný článek s dobrou myšlenkou.. Gratuluji k přijetí na školu.. Přeji hodně štěstí v budoucnu..😊❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju strašně moc!! <3 Tobě také přeji štěstíčko! <3 :*

      Vymazat
    2. Juj.. Děkuji moc.. ❤❤😘

      Vymazat
  2. Gratuluji k přijetí :) Střední škola rozhodně patří k jedné poučné kapitole našeho života a se vzpomínkami, na které nezapomeneš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lidi v pubertě a na zlomu zš-sš se strašně moc starají o nepodstatný hovadiny. Bohužel jim to odjde až časem. Mnhody až dávno po střední jako mě. Jestl iti můžu říct jedno - vytvoř si náskok tím, že si teď ujasníš jaká chceš být, čeho chceš dosáhnout, co musíš udělat proto abys byla v životě spokojená a touhle cestou jdi. Neohlížej se, neotáčej se, poslouchej jen sebe. Buď badassbitch.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny článok! Veľmi ťa podporujem v plnení tvojich snov! Keď som bola mladšia tiež som to cítila podobne ako ty! Že sme neustále hodnotení a musíme sa ľuďom páčiť. Ale tak to nemá byť! Musíme sa v prvom rade páčiť sami sebe, milovať svoj život a tak si užívať svoje každodenné radosti! Rada spoznám aj tvoje reálne ja. Verím že bude rovnako skvelé ako Jories ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulují ❤😀 a máš pravdu, sny se mají plnit ❤😀

    OdpovědětVymazat
  6. Říkám si to samé - co se má stát, stane se a co se stalo, bylo z nějakého důvodu :) Jinak do školy se těš a hlavně buď sama sebou, protože přesně kvůli tomu, tě ostatní budou mít rádi. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem dřív nevěděla, kdo jsem... Měla jsem deprese, nevážila si sama sebe a bylo to způsobené hlavně tím, že jsem byla v nepřátelském prostředí. V září jsem přešla na jinou školu a můžu říct, že mi nikdy nebylo líp. :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni! Tak to tě obdivuji! Je super, že se už máš dobře! Jen tak dál! <3 <3 <3

      Vymazat
  8. veľmi pekne napísané! :) a veľmi ďalej držím palce ab ysi vždy bola spokojná s tým ako sa veci vyvinú! :))
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovědětVymazat
  9. ÚŽASNÝ ČLÁNEK <3 http://usual-lina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram