WHAT I GOT FOR BIRTHDAY?!

 Zdravím moji milí,
 V neděli jsem měla patnácté narozeniny! Chtěla bych o mých narozeninách napsat dva články. Jeden o mých pocitech z patnáctých narozenin a jeden co jsem dostala za dárky. Možná bude ten článek jenom jeden nebo jich bude mnohem více, to ještě nevím.
 Dneska bych se s vámi chtěla podělit o mé dárky, které jsem dostala. Budu otravná, ale prostě musím. Musím vám předem říct, že tento článek nepíšu proto, že bych se chtěla vychlubovat co jsem dostala.

To vážně ne.
Ne.

 Jenom mám z těch dárečků takovou radost, že se o ní chci s vámi podělit. Ano, vím, že ty dárky nejsou zrovna nejlevnější, ale byly to mé patnácté narozeniny, a tak mi skoro všichni členové rodiny dali něco na památku. Určitě to znáte.

 "Co chceš k těm narozeninám?"
 "Peníze. Já si pak něco vyberu nebo si je budu šetřit."
 "Ale ty nejsou na památku..."

 Taky to u vás tak probíhalo? Dejte mi vědět! :D

 Začnu těmi dárky na památku. Jestli ještě nevíte o mojí závislosti na šperkách a Pandoře, tak po tomto článku to už vědět budete. :D Jelikož vlastním klasický Pandora náramek, tak jsem dostala přívěsky. Jeden od maminky, jeden od prarodičů a jeden, o kterém jsem vůbec nevěděla, od mamky nejlepší kamarádky a její dcery, se kterou se znám od narození. Všechny korálky jsou moc krásný a jsem z nic nesmírně nadšená! Jeden přívěsek jsem již měla a to ten celý světle růžový, podle kterého ladím celý náramek.












 Další dárek, ze kterého mám největší radost na světě, je to též šperk a ano, opět z Pandory. Je to tenhle úžasný náhrdelník ve tvaru srdíčka. Je krátký, takže vypadá jako delší choker, což naprosto miluju!

 Bože! 

 Je to nádhera a mám z toho takovou radost, že mi pomalu docházejí slova! Opravdu. Pokud nevíte co mi dát k narozeninám, dejte mi šperk a budu vás navždy milovat!




 Teď vám ukážu dárky, které nejsou na památku, a které jsem si sama vybrala. Jsou to tyto dvě úžasná trika z H&M. V tom prvním si připadám jako princezna, které se možná ne všem bude líbit, ale já jsem se do něj zamilovala a to druhé ja úplně basic, které s tím náhrdelníkem, který jsem dostala, vypadá naprosto úžasně!



 Jako poslední mám tohle úžasné ÚŽASNÉ sáčko, do kterého jsem se naprosto zamilovala a myslím, že ho budu nosit každý den! S černými skinny jeans, bílým trikem, super chic šátkem a botami na podpatku? Prosím! Business woman z Paříže se hlasí!


 To by bylo pro dnešní článek vše!
 Doufám, že se vám článek líbil, a že si o mně nemyslíte, že jsem vychloubačná bitch. Bitch možná jsem, ale ne vychloubačná! :D
 Moc si vážím každého z vás! Děkuju, že čtete můj blog!

!MILUJU VÁS!

 Tak u dalšího článku!
 S láskou
               JORIES

 QUESTION OF THE DAY: KDY MÁTE NAROZENINY?!

You May Also Like

37 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci jsi dostala. Taky jsem to měla tak. Na 15., 18. a 20. narozeniny. Že si mám vybrat něco na památku, takže tě to asi ještě čeká znovu o pár let. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak to se mám na co těšit zase! :D

      Vymazat
  3. Já už si bohužel skoro vůbec nepamatuju, co jsem k 15. narozeninám dostala, ale nejspíš to byl taky nějaký šperk, jenže já na tyhle věci vůbec nejsem :( A to sáčko je boží <3 ***

    OdpovědětVymazat
  4. Dostávat peníze jako dárek je strašně neosobní a vždycky je fajn dostat spíš něco "na památku", protože peníze se rozkutálí ani člověk neví kam :) Fanoušek Pandory nejsem, ale to sako je super! A to růžový tričko, teda ten styl rukávů, vidím docela dost v Anglii.

    Všechno nejlepší k narozeninám, mě ty moje čekají v srpnu, ve stejný den jako jsou přítelovy (hold asi osud :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      To máš zase pravdu, že se prostě člověk na šperk podívá a vzpomene si na toho, od koho ho dostal, ale na peníze si nevzpomene. Máš pravdu. :)

      Vymazat
  5. Super dárky :) Já si k 18 musela bezpodmínečně takhle vybrat nějaké zlato (naštěstí jsem mohla vybrat bílé), takže rozumím :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám! :) Jinak dárky moc pěkné. Pandora je klasika a oblečení se nikdy neztratí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dodatečně všechno nej :) Já sice budu slavit zachvíli 15x2 narozeniny, ale Pandoru bych si přála také : ) náramek je moc krásný, ať se dobře nosí :) H.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky, hlavně šperky od Pandory. Koukala jsem také na jejich kolekci a mají moc krásné prstýnky, tak si asi také budu nějaký přát :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! <3 Pandora má krásné všechno v tom je ten problém! :D

      Vymazat
  9. Dodatečně přeji vše nejlepší :) a ty věci, které jsi dostala vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé pandoru náramek jsem dostala taky na patnácté narozeniny :) dostala jsi krásné dárečky :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  11. Krasnou Pandorku mas! A krasnych 15, ach 😅😍.
    Mej se krasne,
    Papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to ne. Už se s tebou neka a články od takový nafoukaný bitch nečtu!

    Haha, to byl vtípek, co? :D

    Loňské patnáctiny si moc nepamatuju, ale taky se nesly v podobném duchu, jako ty tvoje. Patnáct - přelom v životě, takže památeční dárky a povídání o tom, jaké byly patnáctiny stařších členů rodiny...
    Krásné dárky :) Hlavně to první tričko je skvělý!

    skoricova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda!:D

      Děkuju moc! <3 Jo u nás to bylo úplně stejné! :D

      Vymazat
  13. Tak 15. narozeniny už si pamatuju fakt jen matně :D Mimochodem aspoň dodatečně, všechno nejlepší :) Na Pandoru jsem nikdy nějak extra nebyla, ale dáreček je to hezký :) Nejvíc se mi líbí to šedé sáčko :) Narozky mám na konci listopadu, tentokrát už to budou 19. :) Oslavu 18. jsem si vybrala v oblíbeném baru a s rodinou a dvěma nejbližšími kamarády jsem je pořádně oslavila tam. Taky jsem dostala dárečky na památku, jsou skvělý :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  14. Pandora jsou moc krásné šperky a oblečení se u ženské nikdy neztratí, moc pěkné dárky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! :D Děkuju moc! <3 :* :)

      Vymazat
  15. Tá korálka v strede v Pandore je krásna ♥ Pekné darčeky si dostala :)

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  16. V první řadě přeji všechno nejlepší :-), dostala jsi opravdu nádherné dárečky. V druhé řadě děkuji za překrásný komentář, který jsi u mě zanechala!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3
      A není vůbec zač! :D <3 :*

      Vymazat
  17. Veľmi pekný, kvalitne spracovaný článok a nádherné fotografie :) Máš ozaj šancu dotiahnuť to veľmi vysoko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJU NEJVÍC NA SVĚTĚ! <3 Tvého komentáře si moc vážím! <3 <3 <3

      Vymazat
  18. Moc hezký článek :) Jinak jsem koukala na tvůj blog a graficky se moc povedl! Určitě zase zavítám! <3

    Kačí Knihoholka

    www.knihoholka.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram