ONLINE BOARD N°2

 Zdravím princezny,
 Mám pro vás další článek z rubriky Online Board! Doufám, že se vám bude líbit! Napište mi, jaký obrázek se vám nejvíce líbí. Mně rozhodně se líbí nejvíc ta pink Chanel bag a všechny fotky s Kylie, protože Kylie je bohyně!


 Budu se na vás těšit u dalšího článku!
 Děkuju moc za každý komentář a úplně nejvíc si vážím každého z vás, kdo čte můj blog!

!MILUJU VÁS! 

 S láskou
               JORIES

You May Also Like

15 komentářů

  1. Stylové obrázky zbožňuji! :) Máš vkus, moc se tento článek líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář! Jsi moc hodňoučká! <3

      Vymazat
  2. Čokolvek s trblietkami na tvári je úplne aestheticaly pleasing!!!! Neviem sa dočkať festivalov už
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. Ty štětce O:)... Moc se nelíčím, ale pohled na všechnu kosmetiku mě neskutečně těší. :D Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. miluju jakékoliv fotky s kávou a jídlem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, boží nástěnka. Jak vytváříš ty koláže?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkuju moc! <3
      Hele většina obrázku je postahovaná z Pinterestu a Tumblru a pak si otevři Picmonkey, což je internetová stránka na úpravu fotek. Vložím tam čistý bílý obrázek a na něj vkládám uložené obrázky a uspořádávám je,aby to vypadalo hezky! Kdybys mému slovosledu nerozumněla, což úplně chápu, tak mi napiš a ráda ti to vysvětlím podrobněji! :D <3

      Vymazat
    2. Děkuju moc, dlouho jsem přemýšlela, kde ty koláže mám dělat, takže mi to pomohlo. Díky :D

      Vymazat

Instagram