ONLINE BOARD N°1




 Zdravím,
 Rozhodla jsem se pro novou rubriku! Ano! Opět! Jde o to, že každý den dokážu strávit i hodiny na Pinterestu a Tumblru a uložím si nebo stáhnu snad triliardu obrázků! Tak mě napadlo se s vámi o ten můj "ONLINE" život podělit. Je tu spoustu obrázků mých idolů, makeupu, mých vysněných věcí, zkrátka obrázků, které jsou mi blízké a chtěla bych, aby takhle můj život vypadal. Snad je to pochopitelné. :D

 Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete názor na tuto novou rubriku!
 Miluju vás!
                   JORIES

You May Also Like

23 komentářů

  1. Tak tohle je pecka, to už se na blozích moc nevidí, ale mě třeba takovýhle inspirační články moc baví ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som kedysi tiež trávila hodiny na tumblri, ale teraz nestíham ani spať :D Nie to si ešte pozerať obrázky xD
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek! Skvělá inspirace podle mě :)
    http://mynewlucyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na tvém blogu jsem poprvé, ale moc se mi zde líbí, určitě sem budu chodit častěji :-) Myslím, že je to skvělý nápad s novou rubrikou, moc se mi ten nápad líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jsem ráda, že se na můj blog budeš vracet! <3 Tak u dalšího článku! <3

      Vymazat
  6. Krásný článek, taky jsem furt na we♥it, pinterestu apod. a mám tam toho mraky :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! <3 Přesně tak! Já toho mám taky miliardu! <3 :D

      Vymazat
  7. Vyzerá to super, moc dobre sa na to pozerá :) Skvelý nápad :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat
  8. Super nápad, akorát tam snad nebude moc věcí, který pak budu nutně potřebovat :D
    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! <3 Pokud máme stejný styl, tak se obávám, že ano! :D <3

      Vymazat
  9. Já nemůžu pinterest ani pustit, protože tam pak dokážu strávit klidně i několik hodin. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to já takovou vůli nemám na to, ho ani nepustit! :D Obdivuju tě! :D <3

      Vymazat
  10. Ta to je paráda. Já si pořád říkám, že bych si takovou nějakou nástěnku měla vytvořit v reálu někde doma, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Určitě se do toho pusť! Je to pak nádherná inspirace! <3 :)

      Vymazat
  11. Rozhodně je to zajímavý nápad. :) Možná se tak rozlije trocha inspirace do našich luhů a hájů.

    OdpovědětVymazat

Instagram