MY FIFTEENTH FEELINGs

 Sedím v posteli s počítačem na klíně a přemýšlím nad tím, jak moc se život změnil, když už mi je patnáct. Vlastně. Dnešek je úplně stejnej jako včerejšek, až na to, že ode dneška už jsem občan ČR a na to, že ode dneška se zvýšila pravděpodobnost mít dítě z 0% na 100%. Jinak nic. Všechno je furt stejný. Pořád jsem ta nudná, malá, nevtipná a nehezká holka, o které si všichni myslí, že je to malá růžová bitch, která se zajímá jenom o makeup. No, abych nebyla nespravedlivá. Ti lidé úplně nelžou. Ale dost negativity.

 Páni. Už jsem na světě přesně patnáct let. (Tento článek píšu přesně na hodinu, kdy jsem se narodila. Divný?) Za těch patnáct let se toho stalo už hrozně moc. Poznala jsem spoustu lidí, ať už dobrých, tak i těch špatných. Zažila jsem toho spoustu, ať už špatného, tak i dobrého. Udělala jsem spousty rozhodnutí, ať už dobrá, tak i ta špatná.... Ale to nejlepší rozhodnutí, jaké jsem kdy udělala bylo to, že jsem se rozhodla založit tento blog. Seznámila jsem se s moc milými lidmi a vytvořila jsem si blog, který mě naplňuje, blog, na který píšu jenom to, co mě baví, o co se zajímám a blog, který naprosto miluju. Vždycky, když mám špatnou náladu, vypíšu si mé myšlenky do jednoho článku a vždycky se pod ním objeví moc milé komentáře, které mě nesmírně potěší a postaví na nohy! Moc si mých čtenářů vážím a mám vás moc ráda! Jste jako moje druhá rodina! Posílám vám všem vzdušnou pusu!


 Ale co je patnáct let? Něco nebo nic? Stejně starý řekně, že něco a ti starší, že nic. Celý život mám ještě před sebou. Je to zvláštní pocit, který nevím zda dokážu plně popsat. Je to pocit nové stránky v knize jménem Život. Jsem zvědává co mi patnácka přinese nebo se mám bát?
 Jsem pořád ta malá princezna, která miluje růžovou a bojí se stejně starých spolužáků a života.
Jsem pořád ta bláznivá holka, která se snaží bejt vtipná, ale má okolo sebe kamarády, kteří jí připomínají, že vtipná není. Možná se změním, možná určitě. Všichni se změní. Možná nebudu růžová a malá, ale velká a tmavá. Možná.

Ale celý život je ještě přede mnou a já se nechám překvapit co mi přinese.

 S láskou
              JORIES

QUESTION OF THE DAY: KOLIK JE VÁM?!

You May Also Like

28 komentářů

  1. Pěkný článek. Potěšil! 😀❤ Mě je zatím 14, ale už to nebude trvat dlouho, ale jednu věc řeknu... nějak moc rychle, to utíká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Přesně tak. Až moc rychle to utíká.

      Vymazat
  2. Letos mi bude 21, ale pamatuji si přesně, když jsem slavila své 15. narozeniny, strašně jsem se těšila na občanku a na to, jak už konečně můžu jít na piercing bez svolení rodičů :D Užívej si tohoto věku :) (teď asi zním trochu staře :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nezníš! :D <3 Pobavila si mě! :D No já se moc na občanku netěším. Vím, že tam budu vypadat hrozně! :D

      Vymazat
  3. tento rok už budem mať 22 (a stále mi to nik neverí haha) :D ale tiež si presne pamätám ,že 1ťte narodeniny boli také "veľkolepé"-, alebo proste toľko že som sa an ne strašne tešila a myslela som si aká už budem strašne veľká :D truth is že aj keď som už legálne dospelá na celom svete uvedomujem si čim ďalej tým viac aké som stále ešte "dieťatko" a čo všetko ma v živote ešte stále čaká :D
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :D Také si myslím bůhvíjak nejsem "dospělá", ale opravdu nejsem! :D

      Vymazat
  4. Dodnes si pamatuji, jak pro mě 15.narozeniny byly obrovským životním milníkem. Občanka, skorodospělost. Musím říct, že to byly jedny z nejlepších roků a hlavně ta svoboda (neplatíš jídlo, bydlení apod.) a nespoutanost! Je to období, kdy hlavně člověk teprve nachází sám sebe.. formuje se :) tak je důležitý, abys kolem sebe měla ty správné lidi

    S blogem určitě pokračuj!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3
      Jo také to tak vidím. Prostě, užívej si, dokud můžeš! <3

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší! Patnáctiny si vlastně moc nepamatuju, vždycky jsem se z nějakého důvodu nejvíc těšila na sladkých sedmnáct a nakonec nejlepší narozeninová oslava byla ta dvacíková (a příští rok to možná předčí ta třicítková - uff).
    Btw... v patnácti to nutně nemusí být otěhotnění z nula na sto ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3
      Ne tak jsem to nemyslela! :D Spíš jsem si dělala srandu! :D

      Vymazat
  6. Přeju všechno nejlepší! Mně je 17 a pamatuju si, že jako malá jsem se strašně moc těšila, až mě bude 16, ani nevím proč. No a strašně to uběhlo, vlastně ani nevím jestli ty 16tiny byly tak úžasný, jak jsem si myslela, že budou :D každopádně užívej si života, začínají ty nejlepší roky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Tak jo! To se těším! :D :D

      Vymazat
  7. Tak to dodatečně přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví a ať se ti splní všechna přáníčka <3 já 23. března slavila 17, ale jsme furt stejnej magor a to se nezmění takže tak :DDD
    lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně si vzpomínám jak jsem čekala a těšila jsem se až mi bude 15 a pak jsem zjistila, že to vlastně nic jiného nepřináší :D Až na tu občanku :D A jak píšeš, život máš před sebou a hlavně s každým dnem tě může čekat něco nového, překvapivého :) Mě je teď 21 a pořád je něco nového :) Jinak přeji všechno nej a piš takovéhle články jaké píšeš, vždycky pobaví :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek :-) také si dobře pamatuji, když mi bylo 15, měla jsem první občanku, lásku, první opojení alkoholem, střední škola, žádné starosti, pak vysoká, krom školy ještě pořád žádné starosti... no a teď mi bude třicet, řešíme bydlení, rodinu, práce, jsou to jiné starosti, ale pořád si život užívám se vším, co přináší :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Jsem si vědova toho, že jednou se veškerá tato volnost vytratí a já budu muset řešit opravdové problémy, ale i tak si budu užívat života jak nejvíc budu umět! :) <3

      Vymazat
  10. Moc hezké článek, přeji vše nejlepší k narozeninám! <3

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný článek :) A všechno nejlepší!!! :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. všetko dodatočne najlepšie k narodeninám :D ja mám 21 , ani si napamtam co som robila ked som mala 15 :D asi som akurat sa tesila ze som sa dostala na strednu skolu :D prajem ti vela uspecov v zivote :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný článek jako vždy, a rozhodně jsem to s těmi pocity a myšlenkami měla úplně stejné :/ :) <3

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram