KARL LAGERFELD OUTFITS INSPO

by - 5:37

 Hi dolls,
 Jak se dneska máte?
 Mám pro vás nový článek! Jelikož už dávno víte o mojí závislosti na aplikaci Polyvore, tak jsem si tentokrát pro vás připravila 6-7 outfitů, které jsou inspirovány módní ikonou a hlavním návrhářem Chanelu, Karlem Lagerfeldem. V každém z outfitů je nějaký kousek značky Karl Lagerfeld. Nejčastěji to jsou kabelky, které jsou LIFEE! Na Karl kabelky se můžete kouknout i na ZOOT, kde jich mají nepřeberné množství!


 Moje nejoblíbenější je tahle! Takže, kdyby ste mě chtěl někdo sponzorovat, budu jedině ráda! :D 

 Teď už k outfitům! Určitě mi do komentářů dejte vědět, jaký outfit se líbí vám a jaký třeba naopak ne!

1. CLASSIC KARL



 První outfit jsem vytvořila klasiku, kterou si každý představí, když se řekne Karl Lagerfeld. Černý elegantní kostýmek s krémově bílou halenkou, rukavičky, které tvoří převážnou většinu outfitů, stejně jako velké tmavé sluneční brýle a černý klobouk, na který mám zálusk i já. Outfit jsem doplnila zlatými lodičkami a Lagerfeld kabelkou se zlatým detailem, aby všechno zapadalo do sebe.

2. IF KARL LAGERFELD WAS A LADY

 Brzké chladné podzimní pařížské ráno s černou kávou a právě upečeným croisantem. Přesně to se mi vybaví, když vidím tento outfit. Myslím, že přesně tohle by na sobě měl Karl, kdyby byl dáma.
Malé černé se zlatým "turtle neckem", černý kabátek, nejklasičtější černé high heels opět s kloboukem, slunečními brýlemi, rukavičkami a Lagerfeld kabelkou, do které jsem se naprosto zamilovala! To všechno vytváří perfektní francouzský look! Možná bych i místo této kabelky volila větší černou kabelku do ruky se zlatým detailem. 

3. MODERN HIPPIE?!

 S tímto outfitem jsem se docela odvážila a myslím, že ten den, který jsem ho tvořila jsem měla docela crazy náladu! S tímto outfitem se mi vybaví párty ve stylu hippies v dnešní době, kde jsou všichni zfetovaní a bohatí, ale přece jenom to má svojí úroveň. Krásnou lesklou olive green sukni s mašlí jsem zkombinovala se zářivě oranžovým topem bez ramínek, s knee high semišovými, světle béžovými boots, spostou stříbrných šperků, slunečními brýlemi se vzorovanými obroučky a žlutými sklíčky. Abych tuhle mojí ideu spojila, přidala jsem k outfitu žlutou Lagerfeld kabelku, která dokonale splnila svůj úkol! Úplně vidím k tomuto looku i hairstyle a makeup. Dva pevně zaplétáné copy s opravdu tmavou rtěnkou! No neříkejte, že to není dokonale úžasný!

4. HOT BUT RESERVED


 Jste super sexy newyorská dáma bohatého muže, ale přece jenom chcete ukázat trochu kůže, aby se ostatní pánové pokochali? Tak tento outfit je právě pro vás! Krásně fialový kašmírový světřík zakryje váš hrudník, ale překládaná kožená sukně odhalí vaše krásné, dlouhé nohy a lesklé fialové high heels, ladící se svetříkem, vaší krásu nohou ještě podtrhnou! 
 Tento outfit jsem doplnila zlato,černými GUCCI hodinkami, které ladí s náušnicemi, Lagerfeld rukavičkami a pro zachování nepřístupného looku jsem přidala tmavé velké brýle a černý klobouk. Tento outfit, jak už jsem zmínila, ve mně evokuje super chic krásnou dámu po boku bohatého super sexy muže v GUCCI obleku, kteří společně bydlí v luxusním penthouse apartmánu na Manhattanu.

5. PLEASE SOME STREET STYLE!


 Aby tady nebyly samé classic a super chic outfity, tak jich pro vás mám také pár street stylových. Tenhle je laděný do červené barvy. Boyfriend džíny a stříbrná třpytivá halenka s krátkým rukávem. To byl základ, do kterého jsem postupně přidávala červené kousky. Křivák a krásné boty s "nášivkami", do kterých jsem se naprosto zamilovala! Samozřejmě ani v tomto outfitu nesmí chybět Karl Lagerfeld prvky, tak jsem tento look doplnila černým kloboukem a kulatými tmavými brýlemi. Celou tu červenou hru jsem rozbila tmavě mintovou Lagerfeld kabelkou, která se k červené dokonale hodí! 

6. HEY GIRL! HOW YA DOIN´?!

 Tenhle outfit je nejvíc streetovej a chillovací z tohohle článku. Snažila jsem se ho vytvořit pro ty, kteří neraději nosí casual outfity a high heels a jsou raději naladěni na tu chill vlnu. Základ jsou džíny s nášivkami, se kterými jsem sladila i černo-bílé proužkaté sliponky také s nášivkami, a černo-bílé triko se siluetami Karla. Nejvíc se mi na tomto looku, kromě toho doko trika, líbí delší roztrhaná džíska, která skvěle dala outfit dohromady. Úplně ta nejvíc basic baseballka, I know, ale k tomuhle outfitu se mi prostě hodila. Abych do celku dodala nějakou barvu, přidala jsem červenou bandanu. A pro zachování Karl strany jsem ještě přidala brýle.

7. OS SORRY! CHANEL JUST HIT ME!


To nejlepší nakonec?! Do tohohle looku jsem se naprosto zamilovala! Klasickej Chanel kostýmek a krémová košile. Pro zachování bohatého tajemna černý klobouk a obrovské kulaté tmavé sluneční brýle, k tomu Karl rukavičky pro ochranu rukou od těch všech chudých věcí, super chic černobílé lakýrky a naprosto úžasná Karl černozlatobílá kabelčička! BOOOOM! Neříkejte, že to není naprosto úžasnej look! Super classy chic! Bomba! 

------------------------------------------------------------------------------------------

 Tak to by byly všechny outfity, které jsem vytvořila na téma Karl Lagerfeld! Budu moc ráda, když mi napíšete, jaký look se líbí vám nebo, který se vám naopak nelíbí! 
 Budu se na vás těšit u dalšího článku!
 Miluju vás!
 S láskou
               JORIES

You May Also Like

18 komentářů

  1. To je božský! ♥ Moc se ti jednotlivé koláže povedly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. 1, 2 a 6 :) to by se mi moc líbilo na sobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemluv mi o Lagerfeldovi! nemluv!
    bohajeho zrovna od něj bych brala i jeho gumičku zabalenou. Zbožnuju jeho kolekce. A vlastně díky němu jsem si zamilovala Chanel a jak jedno vede k druhýmu, od září mám sice práci, ale taky od září nemám na jídlo, protože Chanel. Každopádně k outfitům, Classic Karl- protože prostě Karl. A oh klasickej Chanel- dej to sem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Líp bych to nenapsala! :D Karl je srdíčko prostě! <3

      Vymazat
  4. Mně se líběj všechny, povedly se ti :O A ty kabelky má Karl boží!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ten 1. a 4. Jsou v takovém tom stylu co mám moc ráda. Ale i u ostatních se mi líbí nějaké jednotlivé prvky. Ten hippie styl se mi moc nelíbí, ale tak každému se líbí něco jiného.
    Jinak moc povedené. Pokračuj dále v takových článcích, mám je ráda :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Samozřejmě máš úplnou pravdu. Každému se líbí něco jiného! :) <3

      Vymazat
  6. Ahoj! :) Parádní outfity. Moc se mi líbí první a pak ten chill. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten první a šestý je pecka, moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za krásné komentáře. Doufám, že ti v blogování vyjde, už jsem si tě lajkla na facebooku a držím moc palce. :)
    Outfity totálně miluji! :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!!!! <3 Moc si tvého komentáře vážím! <3 DĚKUJU!!! <3 <3 <3

      Vymazat

Instagram