Bitch, která chce bejt Rich

by - 5:48

 Neděle. 23:19. A já nemůžu spát. V hlavě mi bloudí myšlenky. Myšlenky, který nechtějí odejít. Beru do ruky mobil. Prohlížím si Snapchat a Instagram a vidím všechny ty lidi. Lidi, kteří jsou šťastní a bohatí a slavní. Lidi, kteří jsou na  Coachelle a lidi, kteří jsou zamilovaní. Myšlenky ne a ne odejít. Beru do ruky mobil s tím, že když všechny ty myšlenkový závody napíšu do článku, snad mě opustí a já šťastně usnu.

 Jsou dva typy lidí. První typ. To jsou lidé, kteří k životu nepotřebuji peníze a stačí jim milující rodina, přátele a střecha nad hlavou. Druhý typ jsou lidé, kteří, jak už jste určitě všichni uhodil, peníze k životu potřebují. Material bitches. Mezi, které patřím i já. Ano, ani. Já vím. Jak už jsem řekla, měla bych být ráda, že mám milující rodinu a přátelé, ale mně to nestačí. Já vážně chci tu krásnou pink Chanel tašku a  Black Opium a Dior sluneční brýle. Já vážně chci být bohatá a slavná. Jo jsem bitch. I know. Už mi to hodně lidí řeklo, takže nebudete první ani poslední. Ano, opravdu se vedle mých kamarádů, kteří jsou ten první typ cítím blbě. To se cejtim jako bitch, která má fake Valentino boty. Ale prostě tak to je. Nestydím se za to a snažím se za svým snem každým dnem jít.

 Každý den přemýšlím nad tím co nemám a každý den jsem smutná z toho co nemám. V Sephoře brečim a na stránkách Louis Vuitton chytám panickej záchvat. To jsem já. Jories, která si jde za svým rich snem. Jories, která si bez tak své sny nikdy nesplní. Jories, která se bez tak ani nedostane na střední školu, protože svůj čas, kdy se mohla učit, věnovala blogu. Myslím, že  až uvidím svoje jméno pod čarou ...... Vlastně nevím co až uvidím svoje jméno pod čarou. Nejspíš budu brečet a budu odmítat žít a z postele nikdy nevyjit. To se rýmovalo? Jsem nečekala, že  něco tak dobrý ho o půlnoci napíšu. Haha. Dobrý Jories. Všechny vás, kteří můj blog čtěte, miluju. Každého z vás miluju a jsem ráda, že  mi pomáháte si splnit můj sen. Že komentujete moje články, že  jste mi vždycky ve špatných chvílích zvedli náladu, a že se na vás můžu kdykoliv obrátit. Jsem za vás moc vděčná a svůj blog a svoje čtenáře miluju!

 To by bylo. Moje půlnoční myšlenky jsou u konce. Jsem ráda, že  jste obětovali svůj čas a tyto moje pochody si přečetli. Cítím se teď mnohem lépe. Děkuju. Tak já jdu spát! Papa!
Xoxo
          JORIES



You May Also Like

44 komentářů

  1. Taky se bojíš výsledků že střední? Já strašně 😰😰😰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo strašněěě!!!! :/ Ale věřím, že to dáme! <3

      Vymazat
  2. Taky jsem stejná bitch jako ty a vlastně mi to ani trochu nevadí :D a doufám, že se na tu střední dostaneš <3

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na střední se dostaneš. Já se taky dostala, neboj! :) Čas na blog jsem si zorganizovala tak, že když mám čas, napíšu si v jeden den několik článků, pak si udělám seznam, co bych chtěla kdy zveřejnit, a pak mám daleko víc času :)

    Hodně úspěchů a štěstí!

    http://elisminarova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář! A moc děkuju za tip! <3

      Vymazat
  4. Děkuji moc za dlouhý a moc milý komentář. Moc mě potěšil :)

    Neboj. Všichni jsme tak trochu materialisti. Jen to málokdo přizná.

    Na střední se dostaneš, držím palce :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek! Hlavně mluvící za vše jsi super blogerka. Držím palce, aby ses na střední dostala. A přeji hodně úspěchů..❤❤
    http://lifestylebylili.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jsi hrozně milá a hodňoučká! MILUJU TĚ!!! <3 <3 <3

      Vymazat
  6. Haha, materialistky for life! :D v devátý třídě je to ještě nic moc, to chápu, ale však brzo se ti ty sny plnit budou:) už jenom i kdyby sis mohla najit pořádnou brigádu (ne něco kde ochcávaj 15letý, taky jsem zažila:D) a našetřila si na pořádnou kabelku, a to už je v nedohlednu B-) jdi si dál za svym snem a nevzdávej to, každej musí bejt trochu bitch :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :D Tvoje komentáře jsou nejvíc! :D Věř mi, že mého su se jen tak nevzdám! <3

      Vymazat
  7. Moc pěkný článek! Jdi si za svým snem! You can do IT! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem vždycky byla materialistka, které ale život dost změnil pobyt v Africe, kde jsem byla na pracovní stáži. Hodně to změnilo moje životní hodnoty a přestože pořád vím, že peníze k životu potřebuju, tak už ne tolik na věci jako spíš na zážitky :) každej je jinej a je dost možný, že za pár let až tento článek budeš číst, tak si budeš i klepat na čelo :) a nebo taky ne a budeš si říkat, jak sis splnila svůj sen... ať už to bude jakkoliv, je hlavně důleitý, aby tě to dělalo šťastnou.

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    A mimochodem, i bez školy můžeš být bohatá a slavná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Nikdy nevíme co nám život nadělí. Necháme se překvapit! <3
      To je pravda! :D <3

      Vymazat
  9. Prachy hejbou světem, holka... co se dá dělat. Někdo je má a někdo ne (tak jako já). :D Ano, štve mě to, ale co se dá dělat... Momentálně jsem došla do fáze, že jsem si pořídila vlastní byt, tím pádem nemůžu mít všechno. Nejsou prachy. Ale mám "alespoň to něco" :) Je to fajn pocit. Sice nemám každé dva dny nový kousek v šatníku, ale v rámci možností jsem spokojená. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju k bytu! <3 Hlavní je být šťastný! :) <3 Také nemám peníze! Jsem ráda, že někde najdu peníze na muffin z pekárny a na autobus! :D

      Vymazat
  10. držím palce a určitě se dostaneš! jinak teď je doba, že prostě každý chce víc, než kolik mu stačí, záleží jen na tom, jak tvrdým způsobem si za tím vším jdeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 Máš pravdu. Někdo pro svoje sny dělá všechno a někdo naopak nic. :)

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkujim za tvoje krásné komentáře na mém blogu... Znám tvůj pocit, já jsem taky ten typ co všechno chce a jde si za tím. Jsem rozmazlená a všechno co si zamanu to prostě dostanu. Ale muju typy lidí jako jsi ty! Nestydí se to dát najevo a nevadí jím na rovinu říct, že milujou peníze. Obdivuju tě. Já svoje pocity spíš skrývám :D Jinak držím palce aby ses dostala na střední.
    Měj se krásně <3
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za super komentář! :D <3 Jo jsem taky takovej člověk! Chci všechno co se mi líbí a prostě jsem bitch no, co se dá dělat, každý je nějaký! :D <3

      Vymazat
  13. Jories! :D Půlnoční výboch myšlenek mě baví! :D Snad si pak hned usnula! :) Každá "normální" holka, je podle mě trochu ma-ma-ma-material girl! :D I tak by se měl člověk snažit se trochu držet a být také rád za to, co má! Zdraví je vůbec to nejdůležitější! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Usnula! :D Zdraví nade vše! I když ta Chanel taška taky není zlo, že?! :D <3

      Vymazat
  14. Na školu se určitě dostaneš :) Jinak já jsem taková napůl, jsou věci, po kterých v životě toužím, třeba další tetování, mít kočku, lepší foťák, oblečení.. Ale pak si uvědomím, že víc vzácný jsou mi zážitky, pocity a vzpomínky a že to "honění za věcma, který chci" je možná i zbytečné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. Někdy mám náladu, že chci všechno na světě a někdy naopak, že už mám všechno na světě.

      Vymazat
  15. Hmm, čo ja viem. Na Instagrame si síce pekné fotografie rada pozriem, ale žeby som nutne k životu tieto veci potrebovala, to si vôbec nemyslím :) So školou držím palce, bude to hračka :)

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) <3 Jo každý je nějaký a každý chce od života něco jiného. :) V tom je ta originalita ne?! :) <3

      Vymazat
  16. Chill, škola vyjde! Je super, že keď to tak cítiš tak to aj vyjadruješ a príliš neriešiš čo ti nato ľudia povedia! :-) S príchodom na strednú budeš mať aj veľa príležitostí si zarábať peniaze a čo ty vieš kedy tú vytúženú Vuittonku budeš mať, možno čoskoro! :-)
    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Jsem moc ráda, že mám čtenáře jako jsi ty! MILUJU TĚ!!! <3 <3 <3

      Vymazat
  17. Vidím, že každý má své půlnoční výlevy. :D Všechno dopadne jak má, nic se neboj! Musíš jen myslet na to, co chceš a přijde to kolikrát samo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! :D Děkuju moc za to, že tě mám! <3

      Vymazat
  18. Ja som na tom podobne, chcem mat tych milion veci a byt bohata, ako inak, kto by nechcel. Zaroven vsak chcem mat kolo seba blizkych, ale hlvne byt zdrava. V dnesnej dobe asi vsetci chceme viac, preto sa snazim pracovat o 106. A neboj na strednu sa isto dostanes, hlavne je vybrat si dobre povolanie. A zacat mozes hocikedy, nikdy nie je neskoro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dvě nálady. Náladu kdy chci všechno na světě a náladu, kdy si myslím, že už mám všechno na co si pomyslím. Je to jak kdy. Ale rodinu a přátelé a zdraví mám! <3

      Vymazat
  19. To je tak nádherně upřímný. Fuck, dokonalý. Hele, ona nějaká lujvitónka není zas tak nedosažitelnej luxus. Ve finále se dají tyhle věcičky dobře shánět třeba přes outlety v zahraničí nebo přes e-shopy jako třeba luxurybags.cz. C'mon girl, to přijde. Já mám na vision boardu Chanel Flap Bag. Každá by takovou kabelku chtěla a která tvrdí že ne, tak nejspíš kecá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tebe miluju! :D Jsi naprosto boží! :D <3

      Vymazat
  20. Blog možná hezký. Ale není to můj styl. Mám radši spisovnou češtinu, tady používáš vulgární výrazy, styl psaní mi nevyhovuje.
    A bohužel je můj názor opačný, než máš ty.

    Peníze nejsou vše. Být slavná a bohatá. No, co k tomu říct. Že máš rodinu, přátele můžeš být ráda. Dávají ti lásku, kterou ti peníze nedají. Pamatuj si, že lásku si za peníze nekoupíš. Můžeš být vůbec ráda, že jsi zdravá, že máš ty, na kterých ti záleží stejně, jako jim na tobě.

    Trošku mně zamrzelo, že tě tolik lidí "utívá" a považuje za dobrou blogerku. Nás, kteří se snažíme být co nejlepší, psát česky, spisovně, předat lidem dobré zkušeosti, nápady apod.. nás odsune tento typ.

    neber to však jako kritiku. Je to pouze a pouze můj osobní názor.

    Avšak blog sleduji, jsem zvědavá, co se vyvine :)

    Vee

    yourvee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář. :)

      Vážím si každého. Samozřejmě každý je jiný a blogerky jako jsi ty také sleduju, protože přesně jak jsi napsala, snažíte se lidem předat dobré zkušenosti apod. :) Což je super, ale prostě jak už jsem řekla, každý je jiný a to je naprosto super! <3

      Vymazat
  21. Zahlédla jsem zde myšlenku, že prachy hýbou světem a musím souhlasit. Sama na sobě pozoruji, že se mi změnil pohled na život, když vydělávám v novém městě více než dvojnásobek..už se nebojím jen tak sáhnout do kasičky vytáhnout 10 tisíc a jet si z ničeho nic koupit postel :D

    xoxo-ronnie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co děláš za práci!? :D Ne dělám si srandu! :D Ale kdybys mi chtěla odpovědět, nevadilo by mi to! :D <3

      Vymazat
  22. Já si myslím, že ty materialistický sny má čas od času každej. Já taky chci bejt šťastná a zamilovaná a někde v přírodě ale je těžky nebrecet nad novejma kolekcema. (Popravdě ono už když dojde na takovej výlet do přírody, tak se mi přítel směje, že už po několika dnech brečím, že potřebuju civilizaci) každopádně důležitý je, že si to umíš přiznat. Nedělá to z tebe rovnou bitch pokud pro ty peníze někomu nekouřís někde za barem tusim, ale můžu se plést.
    Jdi si za svým snem, holka a nemá smysl cítit se trapně vedle přátel, co jim staci málo. Věř, že i oni někdy měli slabou chvilku kdy si řekli, že by se jim fakt ta nová Le Boy od Chanel líbila.
    A na střední se dostanes, i kdyby ne pořád to můžeš zkusit na ty, co budou mít ještě volny místa. Co se tehlech věci týče, vůbec se nemá smysl stresovat. Stresovat se my materialistický můžeme začít až v případě, že se nám kabelka LV na kterou jsme šetřili věčnost začne osoupavat. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak si tvého komentáře vážím. Moc. To co jsi napsala je jenom čistá pravda. Jsem nesmírně ráda, že čteš můj blog a pomáháš mi si splnit svůj sen!
      <3! DĚKUJU! <3

      Vymazat
  23. Já bych se zařadila také do té druhé skupiny. Sice po penězích netoužím tak jako ty, ale život bez nich bych si nedokázala představit. Miluji radosti, které si mohu koupit za peníze a mám deprese, když vidím, že už mi jich zase tolik nezbývá.
    Cením si toho, že jsi to takhle naplno přiznala, ale myslím si, že za pár let už budeš mluvit jinak, ne že pro tebe peníze přestanou být důležitý, to ne, ale že prostě pochopíš, kolik jich vlastně máš a budeš si kupovat jen to, co si můžeš dovolit. I když budeš potají snít o Chanel tašce :)
    Každopádně ti držím palce, ať se ti tvůj sen splní!

    eLblog

    OdpovědětVymazat

Instagram