NOVÁ KAMARÁDKA?!

 Zdravím,
Dnes mám pro vás snad ten (zatím) nejlepší článek! Moje nová kamarádka, která má také blog, mě před nedávnem oslovila, zda bych s ní nechtěla udělat rozhovor! Ani nevíte jak jsem byla nadšená! Můj první rozhovor!

Aaaaaa!



Samozřejmě jsem nabídku s největší radostí přijala a moc jsem se těšila na očekávaný rozhovor.
   Rozhovor proběhl skvěle! Moc jsem si to užila! Klárka je moc milá! Moc mě to bavilo, a když se měl rozhovor blížit ke konci byla jsem smutná, protože to bylo fakt super! Na jaké otázky jsem odpovídala si můžete přečíst:


  Byla to úžasná příležitost a jsem moc ráda, že jsem jí mohla být součástí!
!DĚKUJU!

 Moc si vážím každého z vás a každé příležitosti, kterou mi dávate se posunout dál!
 Děkuju!
 S láskou
               JORIES

You May Also Like

13 komentářů

  1. To jsem ráda, že jsem tě tak nadchnula. Mě to taky bavilo, doufám, že někdy zase navážeme spolupráci! 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na to koukala, krásný rozhovor :) A taky na to, že jste holky v 9. tak je vidět, že to máte v hlavě v pořádku! Užijte si taneční, jsou super, a hodně štěstí na gymplu :) A taky jsem měla blog o simících! :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme 😀❤ jo, taneční jsou fajn!

      Vymazat
    2. Děkujeme moc! ♥ Bože! Simíci for lifee!!! :D ♥

      Vymazat
  3. Děkuji ti za krásný komentář :) Pokud tě blogování baví, hlavně s ním nepřestávej! nejdůležitější je dělat to tak jak to sedí tobě samotné, žádný způsob není špatný.. důležité je, aby ti to něco dávalo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!!! ♥♥♥ Určitě to chci s blogem někam dotáhnout a tvého komentáře si moc cením! Děkuju! ♥♥♥

      Vymazat
  4. Dekuji vsechny krasne komentare! Jsi zlato!
    Co se tyce toho magazinu, tak je online, staci kliknout na odkaz a vsechno tam najdes. Treba udela kamaradce radost :) jeste jednou diky! Super blog!

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju nejvíc na světě!!! <3 <3 <3

      Vymazat

Instagram