GIRLS DAY

 Zdravím,
 Moc se omlouvám, že delší dobu nebyl žádný článek, ale tento týden mám jarní prázdniny, a tak neustále někde jsem. Určitě se můžete těšit na články z jarních prázdnin. Jedním z nich je i tento. Doufám, že se vám bude líbit.

 V sobotu jsme si s kamarádkami udělaly girls trip na nákupy do Budějek.

VAROVÁNÍ: Moje kamarádky jsou až moc hot, tak bacha ať se nespálíte!

 Po zvonění budíku v půl sedmé jsem ještě deset minut slintala nad pinterestem a nad šatami od Valentina. Po té, co jsem se odhodlala vstát jsem se stejně oblékla do něčeho jiného, než jsem měla večer předem naplánovaný. Vzala jsem si na sebe něco ve stylu "jsem z prdele, ale nemusí to tak vypadat." S vlasy jsem se snažila napodobit lvího krále a makeup jsem se snažila udělat podle Ariany videoklipu "Everyday". Ketrý je jen tak mimochodem úžasný !


Moje kamarádka mě má fakt ráda. Přísahám!
 Ve třičtvrě na devět jsme se sešly na vlakovém nádraží, snažily jsme se uhrát nejlevnější jízdneku, protože hashtag socky, což se nám nakonec povedlo. Cesta sockou byla kupodivu rychlá a přesná. V Budějovicích bylo krásně. Svítilo sluníčko a bylo vcelku teplo. Jako první jsme zašly do Merkury, kde jsme si  po mém vybrečení se v Douglasu prošly obchody. Řeknu to takhle. Mít prachy beru všechno co se mi líbí.
 Další zastávka byla IGY. Nenažrankyně přijely do velkoměsta. Samozřejmě musely zajít do KFCčka, kde jsme si daly všechny tři quritto. Všem doporučuju je to strašně dobrý!
 Na něco se vás zeptám. Vypadám jako zlodějka? Jestli ano, tak asi ups. Ale nesnáším, když jsem v obchodě, zkouším si oblečení nebo si ho jen prohlížím a prodavačka nebo strážník mi leze přímo za booty. Nesnáším to! To přesně se nám stalo v Tally Weijl. Kvůli tý prodavačce jsem si tam nic nekoupila a to jsem si tam zkoušela tak krásný černý šaty s výšivkama! Grrr!  Jako, kdybychom byli v Chanel butiku uprostřed Paříže.

Ok. 
Ale tohle?

 V celým nákupáku jsem si koupila pouze sluneční brýle z Lindexu, z kterých jsem ale naprosto nadšená! Hledala jsem takové brýle, které by zakrývaly můj nedokonalý nos a odvedly by od něj pozornost a tyhle jsou naprostá bomba!
Sluneční brýle! Co říkáte?
 Cestou zpátky na vlakáč jsme se prošly Lanovkou, kde jsme zašly do Tigeru. Řeknu vám to takhle.

Krásný sračky, který nutně potřebuju! 
Sry.

Srandy v New Yorkeru.

Opět. Nenažrankyně na jídle. 

POZOR!
ZMĚNA!

 Tentokrát jsme šly do MCkáče. Dala jsem si jablečnou kapsu a ukazovala kamarádce umělecký dílo aka. šaty od Zaida Nakada z Haute Couture Fall 2016 kolekce, a když mi na to řekla, že vypadají jako by byly cituji z "krámů." 

....

 Zvedla jsem se a odešla. Šla jsem zpátky do Merkury, do C&A, vzala jsem si tam tu nejošklivější věc a v kabince, místo zkoušení, jsem si předělala makeup. Zvýraznila jsem si stíny, bronzer, highlither a dala jsem si tmavě fialovou rtěnku, nasadila jsem si moje nové brýle a vyšla z kabinky jako největší bitch na světě. 

 Kamarádky to braly s humorem. 
Já vážně. 


Ale nakonec jsme si daly zase KFCčko a bylo to ok. V 16:04 jsme nastoupily na vlak a jely domů. Cestou jsme si v kupé udělaly provizorní photoshoot.
 Celý den byl super! Moc jsem si to užila! 
 Doufám, že se vám článek a fotky líbily!
 Jsem moc ráda za každý komentář a vážím si každého z vás!
 Love you
                 ♥JORIES♥




OMG! Kráska největší moje!!! ♥♥♥
Krásný počásko!





Miminka spolu! ♥

OMGGG! Ona je tak strašně krásná a fotogenická! Fuck her!



Kamarádka usne vždy a všude.




Srandy na Lanovce? Ok.











You May Also Like

22 komentářů

  1. Ty brýle jsou vážně peckový! :) Hned bych je brala taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím do Lindexu, ty brýle jsou vážně skvělý :)Jinak krásné prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! To musíš mají jich tam spousty! Nevěděla jsem, který mám brát dřív! :D ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jsem ráda, že jsem se trefila! ♥

      Vymazat
  4. Ty brýle jsou bomba! :D Jinak souhlasím s těma prodavačkama / hlídačema, kteří mi neustále lezou za zadkem. Taky si pak radši nic nekoupím a rychle zmiznu, jinak bych jim asi brzo něco řekla (občas jim vážně něco řeknu), protože mě to docela uráží :D Jednou se tam takhle hádala paní s kočárkem s tou hlídačkou, mazec :D
    Podle fotek to vypadalo na hezký výlet, pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :D Holky se potom ještě do Tally vracely a já jsem tam odmítala jít jenom kvůli té prodavačce! :D

      Vymazat
  5. Také nesnáším, když mi prodavači nebo ochranka lezou za zadkem. Je to děs.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že sis to s kámoškami pořádně užila. Já miluji takovéhle holčičí výlety, kdy nejenže obejdeme všechny krámy, ale navštívíme všechna občerstvení a hlavně pokecáme o všem o čem jde. A super fotky! :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!!! Přesně tak! Takovýhle dny jsou nejlepšejší! ♥

      Vymazat
  7. Docela se podezřívám, že mi v obchodech kouká sláma z bot, anebo se mi bunda zkroutí tak, že to vypadá, jako bych pod ní měla pistoli, protože nejenom, že se na mě lepí prodavačky/Bondgirls, ale "velmi nenápadně" mě sleduje i securiťák/Bond. Docela mě to baví - přijdu si pak jako největší mafián :D

    Asi budu muset svou mafiánskou image zase nahodit a zajít do Lindexu, protože ty brýle jsou fakt úžasný!! Jinak samozřejmě skvělý článek a super fotky, jste všechny hrozně krásné a fotogenické ♥ Girls tripy jsou nejlepší!

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc! ♥ Přesně tak! :D Prostě. Jo někdy mi ta sláma z bot vážně kouká. (hashtag holka z vesnice) :D Ale je to fakt otravný!!! :D

      Vymazat
  8. Život se musím umět prožít a tohle je podle mě právě ono! :) Super momentky :)))

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Miluju takovéhle dny! Děkujeme!!! ♥♥♥:)

      Vymazat
  9. Tak přesně takto si příjemný den s kamarádkami nepředstavuji. :D Do obchodu vlezu, když něco potřebuji, popadnu to, zaplatím a mizím pryč. V obchoďáku se zdržím maximálně hodinu, když teda nepočítám dny, kdy mám službu v práci. To svými jedenácti hodinami celkem trhám rekordy, že?
    Stání za zadkem nesnáším! Děje se to hlavně u Vietnamců... samotní Vietnamci to ale nedělají, dělají to ty české babky. Nedávno jsem si něco zkoušela v kabince, ženská se zastavila hned u ní a volala na mě, že se můžu podívat venku, protože je tam větší zrcadlo. Odmítala jsem, ještě by se mnou mluvila, brr. Převlékla jsem se zpátky, vyšla z kabinky a ona tam ještě pořád stála! ,,Měla jste vyjít ven, ať se lépe vidíte!" řekla mi. Asi kvůli nim přestanu chodit k Vietnamcům, přestože mi v některých věcech vyhovují víc než jiné obchody. :D
    Tiger je fajn. Nedávno jsem v něm koupila prázdné bílé puzzle, teď na ně kreslím, bude to dárek pro přítele. :)
    Měj se krásně!

    Kája, kajajaja.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to jsi mě pobavila! :D
      Ať se ti puzzle povede! ♥
      Děkuji moc za komentář!!!! ♥♥♥
      Přeji krásný den!!!♥♥♥

      Vymazat
  10. Koukám, že jste si to pořádně užily :) Já už jsem bohužel asi tolik zhýčkaná basic bitch, že když už vyloženě plánuji příjemné odpoledne s přáteli, první zastávkou je naše oblíbená kavárna, kde strávíme klidně hodiny, a mnohdy nám to stačí na celé odpoledne :D Mimochodem moc děkuji za milý komentář na mém blogu :) Udělal mi velkou radost ♥ Přeji hodně štěstí s blogováním :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To odpoledne v kavárně znám moc dobře! :D Ale není nad dobrou kávu s přáteli! ♥ Děkuju moc!!!♥♥♥

      Vymazat

Instagram