FASHION NEWS N°1

by - 6:46

Zdravím,
 Moc se omlouvám, že dlouho nebyl článek. Moc mě to mrzí. Mám toho teď moc, ale budu se snažit alespoň jednou do týdne vydat článek.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Dnešní článek bude mix všeho nového za poslední dobu ze světa módy. Tak doufám, že se vám bude líbit.
 Jako první o čem vás musím informovat je to, že v letošním roce mají arabské země svůj prví Vogue Arabia. Šéfredaktorkou je saudsko arabská princezna a na obálce prvního výtisku byla topmodelka a moje budoucí manželka Gigi Hadid. Výtisk vyšel prvního března 2017 a musíte uznat, že Gigi vypadala úchvatně! Vogue vychází arabsko-anglicky. A co vám můžu prozradit je to, že Češky se také dočkají svého Vogue. Božeee!!!! Jak já se těším! Nemůžu se dočkat až si ho budu moc přečíst a jsem zvědavá kdo bude českou Annou Wntour. Necháme se překvapit!





 Další novinkou je to, že 12. března vyšel první díl třinácté řady realitní show Keeping up with the Kardashians, kterou MI LU JU! V nové řadě se dozvíme více o přepadení Kim v Paříži a čeká nás jedna velká zápletka o tom, zda není jedna z Kardashianek homosexuálka. Khloé má svojí vlastní show s názvem Revenge body with Khloé Kardashian, ve které pomáhá lidem nejenom shodit kila, ale i pomocí cvičení a zdravého životního stylu začít nový život a přenést se přes těžkou životní situaci, kterou většina lidí utrpěla.





 Selena Gomez bude na obálce amerického Vogue pro duben 2017! Selena má na sobě brallet a sukni z Michael Kors kolekce a Jennifer Fisher náušnice. Focení se konalo v LA a všechny fotky jsou naprosto úžasný! Selena vypadala jako bohyně! Toto je její první obálka american Vogue, v minulosti byla už na obálce Vogue Brasil.
 V posledních letech se Selena stala módním miláčkem. Na každé akci vypadala úžasně a stala se tváří New Yorské značky Coach. Také se stala, se svými 144 miliony sledujícími, nejsledovanějším člověkem na Instagramu.










 Nebyl by to článek bez Ariany! A tak určitě skoro v každém článku Fashion News čekejte něco o mém idolu.
 Na začátku února 2017 se Ariana vydala na Dangerous Woman tour! Za sebou už má převážnou část Ameriky a na začátku května se chystá i do Evropy. Bohužel v Praze její koncert čekat nemůžeme, nejblíže má show v Polsku, Německu, Francii.... Její Dangerous woman album MI LU JU, a tak když jsem se dozvěděla, že bude mít svojí tour jsem se modlila, aby měla koncert i u nás, ale bohužel. Tak snad příště! Moje nejoblíbenější písničky z alba jsou Everyday, Be alright, Moonlight.... Co to kecám, miluju všechny! A jaká je vaše oblíbená?
 Ariana na tour vypadá úžasně jako vždy! Outfity jsou naprosto dokonalý! Perfektně vyjadřujou Ariany osobnost je vidět, že se v nich cítí opravdu svá. Můj nejoblíbenější je ten, kde má černý roláček se sukní a diamantový náhrdelník.
 Přikládám odkaz na video od mé oblíbené youtuberky, která na jejím koncertě byla a měla VIP vstupenku a řeknu vám pravdu. U toho videa jsem brečela! Opravdu! Ach bože!






















 Jak se vám můj článek líbil?
 Líbí se vám tato nová rubrika?
 Napište mi do komentářů jak se vám líbil dnešní článek a jakou fashion novinku jste pochytili vy! 
 Budu se těšit!
 S láskou
               JORIES

You May Also Like

16 komentářů

  1. Ariana je nejlepší! :D
    Moc hezký článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vogue miluji! Fakt bídě i zde v čr? Nemůžu se dočkat! 😁❤

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To ano! Na obálce vypadá prostě úchvatně! ♥♥♥

      Vymazat
  4. Pěkná rubrika :) Ty fotky Arabského Vouge, nádhera <3

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá rubrika, skvělý článek, jak jinak :)

    ANOOOOOOOOOOOOOOOOO! ČESKÉ VOGUE! Díky, díky, díky, milionkrát jsi mi zlepšila den! :)

    skoricova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC RÁÁÁDAAA!!!! :D ♥♥♥

      Vymazat
  6. Vogue sa chystam kupit, uz pol roka a stale sa k tomu neviem dokopat, ale ked ho niekde listujem stale som z neho nadsena a toto cislo vyzera tiez super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vogue je super, taky ho mám ráda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Instagram