DOLCE & GABBANA FALL-WINTER READY TO WEAR 2017

by - 9:23

No.
Co bych vám na to řekla.

 Rozdělím to do dvou částí. Nejprve budu hodnotit samostatné modely a v druhé části celou show.

ČÁST PRVNÍ
 Berme v potaz, že to byla ready to wear kolekce, takže žádné večerní šaty, to opravdu ne. To se ani nedá říct, čím byla celá kolekce inspirovaná. Prostě. To bylo úplně všechno na co si vzpomenete! Od zvířecích vzorů, květin, nášivek, třpytek přes hlavu Justina Biebra a vzorů inspirovaných kloboučníkem. Kolekce se skládala jak z extravagantních kousků, tak z kousků, které by u mě odpovídaly slovům ready to wear. 

ČÁST DRUHÁ
 Jestli vám přišlo, že v první části jsem byla negativní... Máte se na co těšit v té druhé. 
 Celá show byla katastrofa! Na molu vládnul strašný chaos. Vypadalo to, jako kdyby si to ani nepřipravovali. Show chodili naprostí amatéři! Sofia Richie, která je mi mimochodem hrozně nesympatická a i když se kouknu do její hloubky, pořád nevidím žádnou krásu, Lele Pons, Leila Goldkuhl, Madison Beer.... A když si představíte, že takových lidí, kteří neumí chodit a vypadají jako kdyby byli na molu prvně, tam bylo 140. Dokonce si tam i dvě modelky povídaly behěm přehlídky! Bože! Myslela jsem, že si prokuchnu oči! Chaos-chaos-chaos! 
 Abych nebyla až tak úplně negativní, co musím ocenit je to, že kolekci předváděli jak babičky, maminky, dcery, vnučky, strejdové, tetičky, tatínkové dokonce i páry, tak lidi všech etnik, lidi různých výšek, různé váhy a tvaru. Dokonce tam byl i jeden pejsek! 

 "Message" celé kolekce byla:

 "You need to accept yourself as you are. That´s it!"

 Je to sice krásná "message," ale celá show byla opravdu katastrofální! Doprovázel ji zpěvák, absolutně netuším kdo to je, ale jediné co o něm vím je to, že zpívá naprosto falešně! Kdyby jste ho poznali, napište mi prosím kdo to je! Opravdu mě to zajímá! Díky!
 Konec celé show byl nejvíc chaotický! Na závěr tam přišli všichni modelové, a protože jich bylo strašně moc tak se uprostřed mola zastavili a vytvořili tam hlouček. Byla jsem úplně mimo, jestli to tak má být nebo ne. Po skončení tam přišli pánové s tácy plnými skleniček se šampaňským, snad aby mohli všichni zapít tu hrůzu.
 No, podívejte se sami a napište mi váš názor!
 Moc ráda si ho přečtu!




Tahle "modelka" za sebou tu holčičku doslova táhla!

Vážně v ní nevidím žádnou krásu. Sorry not sorry.




Tyto šaty mě moc zaujaly.







Prosím. Dokážete si v tomhle někoho představit na ulici?




Tyto slečny jsou mi povědomé, kdybyste někdo věděl kdo to je, byla bych ráda, kdybyste mi to napsali do komentářů!


Tato modelka mi přišla jako jediná profesionál.





Tyto šaty mě uchvátily!








Bože. Není to fešák?

Tento look mě zaujal.










Vážně, kdybyste někdo věděl kdo to je za zpěváka, byla bych vám vděčná, kdybyste mi to napsali ! Díky!









Mimísek! 











 Pokud jste to dočetli až sem, gratuluju! 
 Děkuju moc. Každého z vás si moc cením!
 Tak u dalšího článku!
 S láskou
       ♥JORIES♥

You May Also Like

16 komentářů

  1. Páni, tenhle článek ti musel dát dost zabrat... :)
    Některé outfity se mi líbí, ale nějaké se mi zdají příšerné :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Některé modely hodně zajímavé. :) Vybrala bych si. Ty s kartami jsou zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Něco je opravdu extravagantní! :) ♥

      Vymazat
  3. Ahoj, no, nevím, jestli bych si z toho něco dala na sebe 😁❤ taky je mi povědomí, ale vůbec nevím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase vzala, ale musela bych si to pořádně rozmyslet. Něco je strašný, ale něco se mi naopak líbí. :)

      Vymazat
  4. eh

    Buď jsou ty outfity na jedničku, anebo jsou příšerné, nic mezi tím :D Zanechává to ve mně takový rozpolcený dojem - teda kdybychom se měli bavit o kolekci. Zpěvák celé dílo dovedl ke zkáze, díkybohu ho neznám :D Ale pořád lepší než ruský zpěvák Vitas a jeho písnička 7th element... :D

    skoricova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě pobavila! :D
      Opravdu to byl děs!

      Vymazat
  5. Tyjo, tak většinu z outfitů bych si na sebe v žádném případě nevzala :D To by se na mě všichni na ulici hned vrhli! :D Ale dá se tu najít pár kousků, které jsou nádherné, jako ty zelené šaty, co se líbí i tobě. Ty jsou krásné! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou opravdu nádherné! ♥ Ano, mám stejný názor jako ty! :D

      Vymazat
  6. Wooow, miluji to. Super :)
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám takový neblahý pocit, že zpěvák se jmenuje Austin Mahone a upřímně-taky mi nezní moc dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D Teda i když spíš ne! :D Jako,a le kdybys to slyšela! To byla fakt hrůza! :D :/

      Vymazat

Instagram