1. KAPITOLA

 ÚVOD

Sedím v mém velkém bílém křesle, zabalená do oversize svetru připomínající indiásnkou babičku, s černým, silným kafem v ruce po celovečerním koukání na Kardashianovi. Jo. To jsem já. Abyste o mně ještě něco dozvěděli, kromě toho, že jsem závislá na kafi a na Kylie Jenner, je mi patnáct, příší rok začnu chodit na střední a denně projíždím stránky Chanelu, Valentina a Versace.

KAPITOLA PRVNÍ

  "Jories! Co říkáte na svojí první kolekci pro Chanel? Plánujete i další kolekce?" Všude kolem na mě volají novináři a chtějí toho zjistit co nejvíc. Ve stínu bodyguarda, bez odpovídání na dotazy, jdu rovnou do luxusní limunýzy, která na mě čeká před Grand Palais, aby mě odvezla do hotelu. "Byla to nádhera! Moc se ti ta kolekce na příští jaro-léto povedla!" Říká Ana Wintour, se kterou sedím v limuzíně. Hned se pouští do článku pro Vogue o mé kolekci, aby ho mohli vydat co nejdříve. "Děkuju Ann." Jsem ráda, že už je přehlídka za mnou a všechen ten stres okolo už mě opustil. Hned jak jsme dorazili do hotelu, objednala jsem si masáž a láhev bublinek, jak pro mě, tak i pro Ann. 
 "Těším se, až si zítra projedeme Paříž! Bude to super! Ráno si zajdeme na snídani přímo na Eiffelovku a poté si zajdeme do toho nejelegantnějšího butiku tady!" "Ehm. Moc ráda bych." Přerušuji Ann v básnění. "Ale nemůžu. Musím letět do Milána, mám tam schůzku s Kylem."
"Ne, to je dobrý, projdu si Paříž s Kengi, nafotíme fotky a večer je pošlu do Vogue."
"Tak jo. Moc ti děkuju!" Ann se mě usmála a já jsem jí úsměv opětovala. Už jsem se moc těšila až uvidím Kyla.




Chcete pokračování?


You May Also Like

22 komentářů

  1. Taky hrozně ráda stavím vzdušné zámky a vymýšlím, jaké to bude, až se můj sen stane skutečností. Stane. A bude to přesně takové, jako jsem si vysnila. Anebo vlastně ne. Ještě lepší. A ne že ne! :D

    Rozhodně nepřestávej psát! A kdyby byla 2. kapitola delší, vůbec bych se nezlobila :D

    skoricova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ♥ Pokusím se další kapitolu napsat delší!!! ♥♥♥ :D

      Vymazat
  2. Nepřestávej. Strašně pěkně píšeš, sama se tomu vějuji, tak vím, o čem mluvím a ty píšeš opravdu pěkně. Už se těším na další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Ani nevíš jak si toho vážím! Ve škole, vždycky, když jsme psali nějakou slohovku nebo příspěvek do soutěže, vždycky jsem dostala nejlíp za dvě a nebo můj příspěvek nikdy nevybrali, a tak jsem si myslela, že opravdu psát neumím! Moc si cením tvého komentáře! Děkuju moc!!! ♥♥♥

      Vymazat
    2. Nemáš zač! Slohovky jsou na ho*** 😁😁😁❤

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně píšeš. moc se mi to líbí. A mám na tebe otázku :) Mám koncept několika řekněme povídek nebo příběhů, které jsem vymyslela, ale když jsi napsala příběh ty a vím že můj blog čteš, tak jsem se chtěla zeptat jestli by ti to nevadilo?? protože pokud ano tak bych je nevydala :)
    http://mynewlucyblog.blogspot.cz/2017/03/all-of-me.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Ne určitě by mi to nevadilo, naopak! Moc se těším až je vydáš a budu si je moc přečíst!!!! ♥♥♥

      Vymazat
  6. Moc nádherně napsané, jsi pro mě inspirací a máš moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJU MOC!!! ♥♥♥ Moc si tvého komentáře cením! DĚ KU JU!!! ♥♥♥

      Vymazat
  7. Páči sa mi tvoj štýl písania. V budúcnosti chcem skúsiť niečo podobné, no ešte nato nemám odvahu. Prajem ti len to dobré. Určite sa na tvoj blog vrátim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Určitě to zkus! Dej mi pak vědět, ráda si počtu! ♥♥♥

      Vymazat
  8. Zní to zajímavě, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě, uvidíme jak se to vyvine :) Taky mi přijde super psát ty články kratší jako je tento, osobně si je ráda takhle přečtu a budu se těšit na pokračování. Je vidět, že tě to baví, tak směle do toho :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Moc si tvého komenráře vážím!♥♥♥

      Vymazat
  10. Píšeš moc pěkně! Rozhodně s tím nepřestávej! Hlavní je, že tě to baví, a ještě lepší je, že se to čte skvěle! A slohovky ve škole nech plavat... :D

    bunburistka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Opravdu si toho moc vážím! ♥♥♥

      Vymazat
  11. Teda literárně to má co zlepšovat, ale strašně mě baví že je někdo tak zažranej do haute couture, že si píše povídky o tom, jak kámoší s Annou Wintour. Tomu se říká zápal! Na tvým blogu mě ale asi stejně nejvíc zaujal ten Rich Bitch článek. To mělo svůj styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má no! Nejsem žádná odbornice na literaturu ani to o sobě netvrdím. :D Děkuju moc! <3

      Vymazat

Instagram