VALENTINE OUTFITS IDEAS

by - 9:04

 Zdravím,
 Protože se blíží Valentýn. Pro někoho svátek zamilovaných a pro někoho pouze komerční tah.
 Můj názor je, že pokud se dva lidi milují, měli svému protějšku svojí lásku dokazovat každý den z celého svého srdce a ne jeden den v roce o něco více. Ať už tento den berete jakkoliv, rozhodla jsem se pro vás napsat článek. Miluju aplikaci Polyvore. Je to free aplikace pro všechny fashion maniaky jako jsem já. Dokážu na ní strávit doslova hodiny. Jde vlastně o to, že vytváříte outfity podle vašich představ. Takže opravdu každý dokáže vytvořit outfit podle jejich osobitého stylu.
 Já jsem vytvořila pár outfitů, které by se hodily pro nadcházející den zamilovaných. Snažila jsem se, aby se alespoň trochu v jednom z outfitů každý našel. Takže mám outfit pro bitches jako jsem já, pro holky, které mají spíše takový ten "klučičí" styl a pro holky s velkým H. Snad se v nějakm z mých outfitů opravdu alespoň trochu najdete.

"BOYFRIEND FOR MY GIRLFRIEND"
 Takto jsem pojmenovala můj první look, který je pro typy holek, které nelákají vysoké podpatky nebo růžový kabátek.



"WINE RED BITCH"
 Můj druhý look je pro bitchiny, kteří se nebojí ukázat to, čím je pán Bůh obdařil.

"ARIANA INSPIRATION"
 To by nebyl můj článek, abych v něm nezmínila můj crush Arianu. Tento outfit je inspirovaný právě ní. A musím říct, že patří mezi mé nejoblíbenější. Obviously.
"RICH BITCH FOR REAL"
 Další look je inspirovaný Veronicou Biasiol. Pokud ji neznáte. Chyba. Mám ji strašně moc ráda. Ona je úžasná, možná pro někomu může přijít až moc zmalovaná nebo až moc holčíčí. Beru. Ale to na ní právě miluju, že dokáže být svá.
Takže se běž mrknout!

http://www.veronicabiasiol.com/
https://www.youtube.com/channel/UCz-nNgIrEaG7bOF0Jgq0_kA


"COTTON CANDY GIRL!"
 Další look mi opravdu připomíná cukrovou vatu! Všechny ty krásné pastelově jemné holčičí barvičky! Ahhh! Jeden z mých nejoblíbenějších outfitů.

"A FOR ARIA"
 Můj poslední outfit mi topíkem připomíná Ariu z PLL. Také o tom vypovídá můj název looku. :D A for Aria je název jen pro tento look, ne protože si nemyslím, že Aria je A. Opravdu ne. Pokud máte nějakou teorii o tom kdo je A.D. Napište mi jí! Ráda si ji přečtu!

 Jaký outfit byl váš nejoblíbenější?
 Jak trávíte Valentýna vy?
 Budu moc ráda za každý komentář! Uvidíme se u dalšího článku!
 S láskou
               -JORIES



You May Also Like

9 komentářů

  1. Jako tyhle outfity jsou prostě paráda! Nevím, který bych si na sebe vzala dřív. Jsou fakt peckové! :) Hrozně se mi líbí Cotton Candy Girl a ten inspirovaný Veronicou Biasiol. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane bože! Mám strašnou radost, že se ti líbí! ♥♥♥

      Vymazat
  2. U mě vede A For Aria a Cotton Candy Girl ♥♥

    Abych byla upřímná, vlastně nevím, jak Valentýna strávím - svůj podíl na tom má páteční ples, který měl, světe div se, o jeden dobrý konec více než ten tvůj :D

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně by mě zajímal tvůj příběh z plesu, tak pokud o něm chceš napsat článek byla bych v sedmém nebi! Nebo mi můžeš napsat! Ráda bych si s tebou povídala! A jinak gratuluji ke šťastnému konci! ♥♥♥

      Vymazat
    2. Článek chystám, už třikrát jsem ho přepsala a pořád s ním nejsem spokojená :D Pořád to nechce vyznít tak, jak bych chtěla já :/ (No jo, klasické blogerské problémky :D)

      Děkuju! ♥♥

      Vymazat
  3. Moc hezké outfity, nejvíce se mi líbí asi ten poslední :) také miluji Polyvore

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jo je to vážně závislost!!! :D ♥♥♥

      Vymazat
  4. Super styling a inspo:-) Cotton Candy Girl je jedním slovem boží, takhle bych se klidně oblékla i na den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cotton candy lady je super :), ja budem oslavovat valentina az v stredu a zrejme pojdeme na veceru s drahym :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Instagram