THURSDAY FEELING

by - 21:14

 Ani nevím, jak mám začít.
 Dneska byl jeden z takových těch dnů, kdy si připadáte naprosto zbytečný, nudný a ošklivý a nevím co všechno. Začalo to ráno, když přišla moje nejlepší kamarádka do třídy. Hrozně jí to slušelo a vypadala fakt hot. V ten moment jsem se jenom koukla na sebe.

Jo.
Aha.
Ok.

 Ošklivá, nestylová, nehot já s mastnýma vlasama o bličejem plným pupínků.
 Den plynul a přišla poledka. Vždycky chodíme naše Chanel crew společně do Lidlu jako pořádný socky, ale dneska jsme místo čtyr byly dvě. A ještě k tomu ty dvě, který nebydlí ve městě, takže jsme ani nemohly jít k někomu domů. Navíc jsme neměly ani jedna peníze.

 Co vám budu, měly jsme hlad.

 V ten moment jsme si uvědomily, že kromě Chanel crew, nemáme žádný kamarády. (No vlastně jsme si to uvědomily jak dávno, ale teď to bylo fakt real.) Ve třídě, ne že bych neměla kamarády, ale jsou to takoví ti kamarádi, se kterýma se dokážete bavit v kolektivu, ale kdyby ste byli sami, nemáte si co říct. Přesně takový mám "kamarády" ve třídě. Tak jsme tak sockovaly celých 45 minut. 
 Po škole vždycky chodím s dvouma kamarádkama, které jsou obvi v Chanel crew, společně na kroužky. Cestou si vždy zajdeme do místní pekárny, kde jsme si udělaly kamaráda. (Nevadí, že to je ten prodavač, že ne?) Poté chodíme do sekáče a pak se rozdělíme na kroužky. Já a kamarádka chodíme spolu na výtvarku a kamarádka, která nebydlí ve městě jako já, chodí na dramaťák. Vždycky je to krásná hodinka mezi školou a další školou, navíc když je krásný počasí se sluníčkem, jako bylo dnes, tak je to pak fakt nádhera! 

Ale dneska.

 Šla jsem celou cestu sama, jako největší antisociál na světě. Samozřejmě, to bych nebyla já, kdybych nepřemýšlela o svém životě. 

Cesta. 
Splněno! 

Další výzva byla přežít dvě a čtvrt hodiny sama na výtvarce mezi rozmazlenýma, rozječenýma malýma dětičkama. Tím nechci říct, že nemám ráda děti, ale ne tyhle děti. Hodný děti. Nasadila jsem si sluchátka a snažila se dožít dnešního večera. Při písničkách, které mi hrály v mobilu, jako např. Love yourself, I will always love you nebo písnička z Dirty dancing, jsem se mohla rozbrečet. Šla jsem na záchod a snažila se vzpamatovat. Ale nešlo to. Sedla jsem si na záchod a ze všech sil se snažila nebrečet. Řeknu vám jedno. Pocit samoty, je ten nejhorší pocit na světě. Bez kamarádů, přítele, rodiny.
 Po rozmlouvání sama sebe, jsem se přece jen odhodlala a vrátila se do třídy. (No vlastně jsem musela, jinak by si všimli, že tam nejsem.) Zbylou hodinu jsem s neustálým přemýšlením nějak zvládla. Byl čas jít domů. Oblékla jsem se jak nejrychleji to šlo, opět nasadila sluchátka a rozeběhla se do tmy, větru a zimy čekat na mamku.

Začala hrát All of me.

 Všude kolem chodily páry, jak starší tak mladší. 
 Všude okolo chodily skvěle se bavící skupinky.
 Všude okolo chodily šťastný rodiny s malýma, krásnýma dětma.

...

Už vím proč lidé nosí sluchátka.
Protože chtějí utéct z tý hnusný reality.
Protože hudba je lepší než realita.





https://www.youtube.com/watch?v=igNVdlXhKcI&list=PLRNGf69jPtYLyoCALT1l1_5H6O2AaqkAH&index=20 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/db/cf/0d/dbcf0d856612b535d4c4f0a9bb0075a9.jpg

You May Also Like

35 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek, hold každý den není posvícení a i mě se takové dny dějí. Já je vždycky přejdu a těším se na další den, že to bude lepší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím! Já na tom, abych ty dny přešla stále pracuji. ♥

      Vymazat
  3. Zajímavý článek. S tou hudbou máš naprostou pravdu. Opravdu je to útěk od reality.

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně se mi líbí jak píšeš. Určitě máš talent, tak hlavně neztrať zájem o psaní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc si toho vážím! ♥♥♥

      Vymazat
  5. Přesně vím, jak jsi se v tu danou chvíli cítila, občas to zažívám také.. Člověk se prostě občas musí vzchopit, kousnout se do jazyka a nějak to přežít.. Hezky napsané :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, přeji, ať se máš už jenom skvěle :D :D
    Gingernika

    OdpovědětVymazat
  7. Proč tak smutně? Chápu, každý máme někdy den blbec, ale právě proto je spíše potřeba z maličkosti :) měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mám prostě dny, kdy jsem smutná a přejdu to, ale někdy ty dny dopadnou jako tenhle a prostě to v sobě jaksi nedokážu udržet, nedokážu to přejít, nedokážu se usmát, jako že se nic neděje. Ano vím, že bychom se měli radovat s maličkostí, život je pak přece o tolik hezčí a také se o to snažím! :) Děkuji moc za komentář! Měj se úžasně! Posílám lásku!!! ♥♥♥

      Vymazat
    2. já vím, je to tak :)
      může tě rozveselit třeba moje soutěž, která běží do středy :)
      http://flavoursofamellia.blogspot.cz/2017/02/2-narozeniny-blogu-soutez.html

      Vymazat
  8. Neboj, vyspíš se a přejde to, já bych si občas jenom lehla a brečela, holt my holky... Já teda přítele mám, kterýho bych za nic na světě nevyměnila, ale pravých kamarádů taky moc nemám, skoro žádné, často mi taky přijde jaký jsem asociál, ale pak zjistím, že je to vlastně i to co chci. Každopádně neboj, všechno přijde ve správný čas :) A jak ses mě ptala na blogu, určitě doporučuju Stay matte pudr, ale třeba by ti sednul i ten od Catrice, těžko říct :/

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Přeju ať vám to s přítelem dlouho vydrží! ♥♥♥

      Vymazat
  9. Zajímavý článek. Občas mám taky pocit, že všichni okolo jsou krásní, voňaví a já jsem takovej malej brambor, kterýho si nikdo nevšimne. Ale to je asi jen těmi krizovými dny, občas to tak je. Jinak taky chodím na výtvarku, kde jsem mezi dětmi, které jsou asi o 8 let mladší, takže je to taky občas těžké přežít :D
    Často si říkám, jak je fajn, že mám přítele, protože pravých kamarádů taky moc nemám.. ale aspoň stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ta výtvarka. Bože! Někdy bych ty děti fakt přizabila! :D

      Vymazat
  10. Hlavně nesmutni. :) Nemá to cenu. Hele, jsem o dost starší, jsem sama (v podstatě neustále - každé odpoledne po práci), ale snažím se si život užít, co to jde. A hudba? To je mazaná čarodějka, bez sluchátek nevycházím z domu. A další skvělý relax a odpoutání od reality a takové to "holčičí snění" jsou pro mě knihy. Drž se! Bude líp. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Hlavu vzhůru, nikdy nic není takové, jaké se zdá! Posílám úsměv a lásku !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Vážím si toho! ♥♥♥

      Vymazat
  12. pekne napísané, no smutné, neboj ono to všetko prejde, aj takétonálady musia byť, aby si človek uvedomil potom tie iné radosti :)

    OdpovědětVymazat
  13. Niekedy vsetci prezivame dni, ked sa citime uplne sami. Ja si tak vravim, ze sami sme na tento svet prisli, tak aj odideme a mozeme byt radi ak nam tuto cestu obcas niekto sprijemni. Ale neboj, budu aj lepsie dni, okrem toho tiez si myslim, ze kazdy sa obcas citi skaredy, aj take su tie dni, len sa netreba o seba prestat starat a upustit sa a vsetko bude potom lepsie :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný! Moc se mi líbí jak to vnímáš! A děkuju moc! ♥♥♥

      Vymazat
  14. každý má někdy den, kdy se cítí sám, ale každý si tím musím projít a zvládnout to. To je můj názor. Jinak hezký článek :)
    http://mynewlucyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkně napsané, opravdu den blbec, ale určitě teď bude plno lepších dnů :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  16. Hlavu vzhůru :) věci se vždycky zlepší/zhorší :) bohužel tak to funguje. Drž se! :)
    http://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. drž sa, veľa šťastia do života prajem :)každý sme raz hore a raz dole, musíme s tým zabojovať. a tie slúchadla v ušiach - často pomôžu (závisí čo si tam človek pustí) aj povzbudiť a inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat

Instagram