SHERRI HILL-NYFW 2017

by - 12:09

Zdravím,
 Protože je tento týden New York Fashion Week, je moje nutnost napsat článek alespoň o jedné přehlídce právě z NYFW 2017. (stejně si myslím, že neodolám a napíšu ještě tak dalších tisíc článků, ale whatever)
 Pro tento článek jsem si vybrala značku Sherri Hill. Což je značka stejnojmenné módní návrhářky, která pochází z Oklahomy. Navrhuje převážně večerní šaty.
 V roce 2011 začala Kendall Jenner svojí kariéru na NYFW, když předváděla právě Sherry Hill šaty. O rok později předváděla opět Kendall, tentokrát se svojí sestrou Kylie. Kenny bohužel letos nechodila pro tuto značku, ale předváděla modely snad všech módních značek co na NYFW 2017 byly.
 Na oficiálních stránkách ještě nejsou fotky z přehlídky, tak vám přidám odkazy, kde se můžete kouknout na přehlídku.

Je to vážně bomba!

  Co na této značce ocenuji, je to, že jejich modelky nejsou (s prominutím) úplně profesionální. Víte jak to myslím. Že všechny nemají stejný kamenný výraz a dokáží s modelem předvést i svůj krásný úsměv. Na této přehlídce také bylo jiné to, že modelky byly různé váhy, různého věku, barvy i výšky. To mi přišlo originální a hlavně zajímavé a tímto jsi mě Sherri opět získala.

OMG! 

Víte z čeho jsem byla totálně vedle? Že tam byla miminka!!!!

ANO!
MIMINKA!

 Malé holčičky se vší roztomilostí a dětským úsměvem předváděly zmenšeniny šatů, které na sobě měly modelky. Pane bože! Už jenom kvůli tomu, jak byly roztomilé, bych si všechny ty šaty koupila!

DOBRÁ PRÁCE SHERRI!

Teď už k samotným modelům.
 Přehlídku otevřely krátké červené třpytivé šaty bez ramínek. Dále následovaly šaty, které se topily v červené a černé barvě. Šaty se vzory třešní a růží. Šaty všech stylů. Bez ramínek, s vlečkou, cropy se sukněmi, dále následovaly overaly, krátké šaty a šaty naopak nekonečně dlouhé.....
 Součástí byl i jeden bomber, který měl právě vzor třešní. Dále se jen mé oči točily okolo všech těch překrásných šatů. Jedny mi připomněly Elsu, akorát v tmavší variantě. Spostu šatů jsem si vybavila na svatbě, některé na pohřbu a některé na maturitním plesu. Opravdu. Široká škála. Každý si musí vybrat. Myslím, že i ten, který nemá rád šaty! :D
 Ale prostě. Nejlepší část byla ta, kde šaty předváděla ty neskutečně roztomilá MIMINKAA!!!! 
 Jednoduše všechny šaty mě uchvátily a celá kolekce je vážně pecka!!!






























Fashion show: https://www.youtube.com/watch?v=MpCu6X1QmjM
Sherri Hill: https://www.sherrihill.com/fashion-week/new-york-fashion-week-february-2017

Jak se vám tato kolekce líbí?
Co vás jiného zaujalo na NYFW?
Moc si cením každého z vás! 
Z láskou 
             ♥ JORIES♥

You May Also Like

19 komentářů

  1. Moc pěkné kousky. :) Na video určitě kouknu.

    OdpovědětVymazat
  2. Sherri Hill je opravdu skvělá návrhářka, šaty jsou moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom úplně stejně :D Sherri je skvělá, nejenom že její modely jsou "o-můj-bože-to-chci-a-tohle-taky-kupte-mi-to-někdo-všechno", ale taky se mi líbí, že každá modelka je úplně jiná. Jsou tam štíhlé, s ženskými tvary (i když zrovna u téhle modelky mi hrozně vadily její na můj vkus až moc mávající ruce :D) a malé holčičky!!! Teď koukám na Oscara de La Rentu, u kterého jsou všechny modelky (až moc) hubené a s kamenným výrazem :/

    Když byl v Paříži fashion week, hltala jsem články od Iny T. z backstage ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane bože! Fakt tě miluju! Jsi úplně úžasná!
      Přesně, líp bych ani to, jak moc všechno chci vyjádřit nemohla! Ano většina módních návrhářů má modelky, skoro jakoby všechny vypadly z klonu! :D To se mi na této značce opravdu moc líbí!
      Musím říct, že Inu T. jsem doposud neznala a nechápu jak? Jak jsem mohla dělat takovou chybu? Děkuju moc, že jsi mi to napsala! Jsi fakt zázračná!!!
      !!!DĚKUJU!!!
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
    2. No jo, já konám zázraky 24/7 :D Kdyby ses chtěla připojit k mému náboženství, klidně napiš, nové členy stále přijímám :DD

      Vymazat
    3. Pane bože! Být součástí tvého náboženství je můj sen! Ano prosím!!!! :D ♥♥♥

      Vymazat
  4. Tohle je snad poprvé, co se mi z přehlídky něco líbí. Ty šaty jsou krásný! :)

    http://hermator.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni! To tě to muselo opravdu oslnit! :D Je to vážně nádhera! ♥♥♥

      Vymazat
  5. Niektoré šaty boli fakt krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, to je snad první přehlídka, ze které bych si nějaký kousek vybrala ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kráso! Tak to je bomba! :D ♥♥♥

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Musím jen souhlasit!!! Je to vážně bomba! ♥♥♥

      Vymazat
  8. Ty kousky vypadají fakt dobře! Až mě to překvapuje.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat

Instagram