FRIDAY FEELING

by - 0:42

Je pátek večer.
Všichni mí kamarádi jsou na párty.
Nebo 100% mají záživnější páteční večer než já.

Moje kamarádka, kterou můžete znát z článku o maturitním plesu, je taková ta high girl. Víte co myslím? Prostě taková ta kamarádka vedle který si připadáte jako naprostej auťák. Taková ta kamarádka, kterou všichni znají, všichni mají rádi, baví se s klukama a k tomu navíc je chytrá a hezká.

Co chceš víc?

 Ano, přesně ta je momentálně teď snad se všema ostatníma high lidma z města na párty.
 Občas se sama sebe ptám jak to, že se se mnou vůbec kamarádí? Možná je to vážně proto, že jsem totální pizda. Ale ne, to snad ne. Někdy umím bejt i vtipná, když chci.

Hahaha.
Jo.
OK.


https://media.giphy.com/media/XKmtngm9g0WIg/giphy.gif

 Přesouvám se k dalšímu tématu. Lidi, kteří fetujou , kouří a nevím co všechno. Ti z vás co chodí na základku si myslím, že se se mnou shodnete. U nás na škole je poměrně velká skupina takovejch těch "feťáků" a ti, když chodí po škole. 

Ne. 
Já nemůžu.

 Nechápu je prostě. Takhle dobrovolně si kazit zdraví v tak mladým věku. Prostě já, když je vidím na té chodbě nebo kdekoliv jinde, vidím jak se za nima táhne tan kilometrový odér všech těch shitek, který mají v sobě. Moje nejlepší kamarádka chodí do vedlejší třídy, a protože mají ve třídě samý pizdy, tak se baví s jednou holkou, která fetuje, kouří a nevím co všechno. Jako kamarádka je fakt super, je fakt vtipná, ale už jenom za to co dělá si ji přece jenom trochu držím od těla. Delší dobu jsem se bála o svojí nejlepší kamarádku, ale ona není z těch co by se nechali "zatáhnout". Víte jak to myslím? Navíc je taková, že řekne úplně všechno. Takže tý svý kamarádce řekně, že je pí*a a prostě z toho obě mají srandu. Takže tak.
 Musím se s váma podělit o historku.
 Ve čtvrtek jsme měly tělocvik a my jsme právě spojený s holkama z vedlejší třídy. Tentokrát jsme házely medicimbálem, vždycky se střídáme po třídách, takže napřed odházela naše třída a pak šla na řadu třída a s mojí nejlepší kamarádkou. Protože "našich" holek byl lichý počet, a učitelka měla v plánu cvičení pro dvojice, nabídla jsem se, že budu zapisovat výsledky holkám z vedlejší třídy. Řeknu to na rovinu. Nechtělo se mi nic dělat, proto jsem se nabídla. Tak tam sedíme. Já, moje nejlepší kamarádka (NK) a naše kamarádka feťačka (KF).

KF: " Chcete říct vtipnej příběh?"
JÁ: " Asi jo."
NK: " Tvl, co to zase bude."
KF: " Normálně jsem si jednou dala trávu před školou a dostala jsem jedničku z matiky! "

LOL.



http://vignette1.wikia.nocookie.net/glee/images/6/6f/28468-Taylor-swift-lol-gif-OMBg.gif/revision/latest?cb=20130806122705

 Samozřejmě jsme se s NK válely po zemi smíchy až do konce tělocviku. Ale je to vážně smutný. :D


 Obrázek: https://bexbarkus.files.wordpress.com/2009/07/cig-e1363793576967.jpg

 Tak jo, sama ani nevím co je tohle za článek, prostě taková směsice všeho co jsem vám chtěla říct! :D
 Jak trávíte páteční večer vy?
 Miluju každého z vás, kdo jste to dočetli až sem! Povyšuji vás na vůdce vesmíru.
 S láskou
                ♥ JORIES ♥ 

You May Also Like

13 komentářů

  1. Drogy, to je hrozně široký téma, a paradoxně vždycky, když jsme měli ve škole přednášku, která nás od nich měla odradit, většinu lidí spíš navnadila. Protože kdo by nechtěl vidět růžový slony?
    To nic nemění na tom, že já bych je v životě nezkusila, stačí, když se podívám na "smažky", který se mnou jezdí autobusem... Jsou o pár let starší než já a celej život víš kde. Pár lidí od nás ze školy v tom taky jede - a ostatní se tváří, "že je to vlastně úplně v pohodě, občas si šlehnout (a ničit sám sebe), vždyť to je jenom párkrát a vůbec nic se nemůže stát". Tenhle přístup úplně nechápu...

    Tyhle páteční články jsou skvělý :3 Jestli je přestaneš psát, asi si fakt šlehnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Lidi u nás to taky spíš nalákalo! :D Což je ještě víc smutný! :D Smažky! Pane bože! Tak nejsem sama kdo tohle slovo používá! Líbíš se mi čím dál tím víc! :D <3

      Jinak děkuji! Moc si toho vážím! Moc děkuju! :D Jsi fakt super! ♡♡♡

      Vymazat
  2. Hezky napsané.. Také jsem nikdy nepochopila, proč si někdo v tak brzkém věku ničí zdraví. U nás na škole je také dooooost lidí, kteří minimálně kouří obyčejné cigarety.. Nechápu prostě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ♡♡♡ Ne, já je také nechápu. Prostě.... proč?

      Vymazat
  3. Asi budu znít staře, ale za mých let na základkách tohle snad vůbec nebylo, nebo jen minimálně. Když teď jdu okolo základních škol, nepřestávám se divit, čeho všeho jsou tyhle děti schopný. Čtvrťáci s cigárem, osmáci s brkem, je to hnus, taky to nechápu...

    http://hermator.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Čím stárnu mi přijde, že se tyhle věci dostávají k stále mladším dětem.

      Vymazat
  4. Každý bohužel až s věkem zjistí, že byl v mládí hloupý. Drogy jsou hnus.

    OdpovědětVymazat
  5. Každýho problém, však oni brzo zjistí co jim to všechno nehezkýho přináší :) Já sedim patky doma většinou doma v teplácích, protože jsem tak strašně nespolečenskej člověk až to bolí. Je mi 18, a nejradši bych seděla doma a šila a a pekla, venku se vždycky akorát všichni opijou, a to mě fakt moc neláká.. Bez alkoholu a drog jakok by se lidi ani uz moc neumeli bavit :(


    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pátky večer, nějak mi to ulítlo :D

      Vymazat
    2. Přesně tak. Já to mám jak kdy. Někdy bych nejraději obešla všechny akce ve městě a někdy zase nechci nikoho slyšet dejchat. :D Ale máš úplnou pravdu. Prostě některé lidi ten alkohol úplně ovládne, že nad ním ztratí veškerou moc. :(

      Vymazat
  6. Ahoj, smím se zeptat, v kolikáté jsi třídě?

    Taky to nechápu, u nás to dělá minimálně polovina, vždyť sakra je to tak nechutný. Úplně se mi z toho dělá zle.

    Jinak, skvělí článek. Ráda čtu tvůj blog, vždycky u něho zjistím, že nejsem sama, která tohle prožívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem v deváté třídě a ty?
      Děkuju moc. Cením si toho!
      ♥♥♥

      Vymazat

Instagram