ELIE SAAB HAUTE COUTURE SPRING-SUMMER 2017

Zdravím,
 Dnešní článek bude o módní kolekci spring-summer 2017 návrháře Elieho Saaba, který ji předvedl na haute couture Paris Fashion Weeku. Elie Saab pochází z Libanonu a navrhuje převážně večerní šaty. Je autorem snad nejznámějších šatů, které na sobě měla Lily Collins, známá například ze Sněhurky nebo S láskou Rosie, na červeném koberci. Šaty jí neskutečně padly a vypadala v nich jako princezna.


 Teď již k samotné kolekci.
Celá kolekce je inspirovaná Káhirou a Egyptem. 

"Egypt - ve svých velkých dnech - kdy tam byl každý elegantní." 

 Tak popsal svojí kolekci sám Elie Saab. Krajkové vzory, zlaté, stříbrné, modré barvy a starověké symboly. Modely byly sofistikované, ale svěží. Obrovské zlaté náhrdelníky, náramky a náušnice.  To všechno doplňovala hudba s africkými prvky. 
  Skoro všechny šaty měly zlaté detaily a zlatý páseček. Některé modelky byly snědší pleti a ty tomu dodaly ten pravý egyptský nádech. Odhalená ramena, hluboký dekolt či vysoký rozparek. To všechno jste mohli na přehlídce vidět. 
 Modelky měly poměrně natural make-up až na oči, které zdobily protáhlé "Kleopatřiny" linky.

 Samotnou show otvíraly tyto krásné, světle modré šaty, které připomínají nebe nad vyprahlou Saharou. Opět nechyběly zlaté detaily.




 Dále mě zaujaly tyto kousky.






 Na těchto šatech je opravdu vidět ten starověký egyptský vzor. Vidíte ty "očka"?




 Přehlídku zakončily tyto nádherné šaty, po kterých prostě prahnu. (jak ironické že? :D) 


 Celá show byla naprosto nádherná a být bohatá! Nenosím nic jiného! Já vím, že tohle píšu skoro úplně každý článek, ale prostě ti návrháři jsou takoví srdíčka! Že jsem pak akorát smutná a brečim z toho, jaká je to krása! Vážně! :D 
 Líbíla se vám tato show?
 Jaký kousek se vám líbil nejvíce?
 S láskou
 ♥ JORIES ♥

Přehlídka: https://www.youtube.com/watch?v=QohkYqexsGk
Elie Saab: http://www.eliesaab.com/

PS: Ještě abych nezapomněla. Mám instagram i twitter! Tak mě sleduj!!! ♥♥♥

Instagram: @joriesblog
Twitter: @joriesblog

You May Also Like

23 komentářů

  1. Na mém blogu právě probíhá giveaway s luxusní francouzskou kosmetikou OLIGODERMIE, určitě se zapojte! :)
    http://wildlife-reserve.blogspot.cz/2017/02/oligodermie-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovědětVymazat
  3. Tato kolekce je podle mě opravdu povedená :) hezký článek

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. Hezká změna blogu :3 Taky bych ráda aby pod mým článkem byl vidět počet komentářů. Myslíš že bys mi mohla poradit jak jsi to udělala prosím?. :)

    http://mynewlucyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jsem ráda, že se ti nový vzhled líbí! Abych odpověděla na tvojí otázku, je to šablonou. Tu, kterou jsem používala předtím, také neměla napsaný počet komentářů. ;)
      (alespoň myslím :D)

      Vymazat
  6. Ty šaty jsou všechny krásný! Nejvíc se mi líbí ty předposlední :)

    OdpovědětVymazat
  7. tvoj blog je asi prvý, ktorý som našla na takúto tému :) a budem rada sledovať aj takýto druh blogu :) len tak ďalej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu se říká pravá haute-couture! Krása, kdybych na to měla, kupuju všechno, zatím mám jen dvě vůně E.Saab... :-) Super článek:) PS: moc hezké modely ve stylu couture dělá i Abed Mahfouz, nevím jestli znáš, jen házím tip :-) krásnou neděli H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám, ale děkuji moc za tip určitě se podívám!!! ♥♥♥ Tobě také krásnou neděli.

      Vymazat
  9. Souhlasím! Miluji takovéto přehlídky a Elie Saab je úžasný! Stejně jako Zuhair Murad, taky jsem jednu dobu navrhovala šaty, ale teď nemám tolik času :(
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  10. Skvela kolekce! Libi se mi, ze opravdu zduraznuje zenskost! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné šaty! Celá kolekce je opravdu úchvatná! ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ráda tvé zrpostředkování z módního mola! A na týhle kolekci obdivuji jednoduchý make-up modelek, který nechá vyniknout krásné šaty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Sto procentně s tebou souhlasím! ♥

      Vymazat

Instagram