PÁTEK 27.1.2017

by - 6:23

Ahoj sluníčka,
 Tak mě napadlo, že se s vámi podělím o můj pátek. Každý pátek mám jiný, někdy celý pátek proležím v posteli, protože škola mě za ten týden tak vyčerpá, že se pak cítím jako bych nikdy nespala. Naopak někdy mám produktivní pátek a stihnu uklidit, udělat úkoly a uvařit. Takové dny si přeji pořád.
 Dnes jsem začala tak, že jsem se se zvonením mobilu probudila ve 4:45. To jsem si ještě myslela, že se budu učit, protože čtvrteční večer jsem strávila koukáním na Kardashianovi.

Hahahaha. 
Jasně. 
 Po každých pěti minutách zvonení mého mobilu abych vstala a šla se učit jsem stejně vstala až v 6:15. Vyčistila jsem si zuby, obličej přejela micelární vodou a šla jsem se obléct do mého outfitu do školy. Ráda chodím upravená, dospělecky vypadající, aby to vypadalo, že mám vše pod kontrolou, i když to není obvykle pravda. Do školy se nemaluji, protože se v tom tak vyžívám, a když si začnu dělat makeup, nemůžu přestat a vážně nechci, aby si o mně lidi ze školy mysleli, že jsem bitch.
 Poté jsem si připravila tašku a svačinu do školy. Obvykle snídám ovesnou kaši na triliardu způsobů, ale mám dny kdy kaši nemůžu ani vidět, tento den byl právě dnes, a tak jsem si dala nepříliš zdravé čokoládové musli s bílým jogurtem. U snídaně konečně došlo k odkládanému učení.
 Ve škole jsem byla do půl druhé. K tomu vám snad nemusím říkat nic jiného. Myslím, že to nikdo nechce. 
 Ve 13:47 jsem jako největší socka nastupovala do autobusu, abych se po nekonečném dni ve škole dostala konečně domů. Ve 13:59 jsem konečně doma a hned jako první věc jsi du dát něco k jídlu, protože naše školní jídelna
 Ehm.
 Ne, díky.
 Dala jsem si babiččin výborný rybízový koláč a společně se zbytkem rodiny se koukala na naší závislost, na Přátele.
 V 14:35 jsem usedla k počítači a s posluchem mých momentálně oblíbených písniček jsem začala psát tento článek a marně vzpomínala na dnešní ráno. Kromě psaní článku jsem se koukala i na blogy ostatních blogerek, tak kdybyste chtěli napište mi adresu vašeho blogu a ráda se podívám.
 V 15:15 jsem vyrazila na taneční trénink. Tancování miluju. Je to moje vášeň a strašně moc mě to baví.
 Trénink nám skončil v 17:30 a okolo třičtvrtě jsem již byla doma. Co jiného než, že jsem si šla dát jídlo jste měli čekat? No jo jsem žrout, já vím. Při večeři jsme se opět s rodinou koukali na Přátele.
Závisláci. 
Hádam.
 Páteční večer byl u nás na vesnici sportovní ples, pořádaný mojí rodinou, a tak jsem tam na chvíli šla jako výpomoc. Ale ještě předtím trvaly u nás doma nekonečné přípravy. Kdybyste chtěli GRWM na večer článek napište mi a moc ráda ho udělám. Na plese to bylo nakonec moc fajn. Slíbená chvilka mého pobytu na plese se trošku prodloužila a domů jsem přišla, pro mě až, v půl druhé.
 Dala bych sem více fotek, ale mám problémy s mobilem. Spíš já mám problém a nepamatuji si heslo, a tak jsem si ho zablokovala asi na triliardu hodin. 
Tvl.
Jsem pizda.
Fakt.
 Za to se vám moc omlouvám. Držte mi palce ať se mi ho podaří odemknout, protože já bez mobilu, to je jako Hanna bez bot.
 S láskou
              - JORIES

You May Also Like

8 komentářů

  1. Děkuji za milý komentář na mém blogu. :) Pokračuj v tom, co děláš. A třeba ve 23 letech budeš tak úspěšná jako Ariana. ;) Krásný den a hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy´s diary Děkuju ti strašně moc! Ani neviš jakou mi to udělalo radost!!! Pane bože! Strašně moc děkuju! ♥♥♥

      Vymazat
  2. Ach bože, když čtu tvůj příspěvek, přijdu si jako bych ho psala sama :D Jsi hrozně milá a vtipná <3 Určitě dál pokračuj! <3

    https://usual-lina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože! Děkuju moc! Jsem strašně ráda za tvůj komentář! :) ♥♥♥

      Vymazat
  3. Celý týden jsem byla celkem unavená, ale tenhle článek mi zvedl náladu, takže děkuju! píšeš krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Mně zase zvedl náladu tvůj komentář moc děkuju!!! ♥♥♥

      Vymazat
  4. Tvůj pátek se hodně podobá mému, ale překvapila mě snídaně. Já většinou jím ovesné kaše na oběd, ale zase je pravda že já jím pravidelněji. Bylo by fajn, kdybys více popsala písničky, které posloucháš a také více popsala ples a udělala GRWM. Jinak krásný článek a miluju tvůj způsob psaní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Určitě někdy plánuji udělat GRWM. Moc děkuji, že jsi mi napsala tvůj názor moc si toho cením. :) ♥♥♥

      Vymazat

Instagram