NOVÝ ZAČÁTEK

Zdravím,
 Trošku opožděně šťastný nový rok 2017! Ano, omlouvám se za moji neaktivitu. New year, new me. Yeah. Kinda basic. Já vím, ale stejně si to každý říká. Protože to je pravda.
 Můj život je momentálně v tak strašném stavu, že ani já sama nevím co se teď děje. Zkrátka jsem úplně ztracená. Nemám na nic náladu. Ani nevím kdo jsem! Jsem ta hodná šprtka, co jen sedí doma, čte knihy a učí se? Nebo jsem oblíbená, kterou mají všichni rádi? Kéž by. Já sama nevím kdo jsem.  Tento rok mi bude 15náct, a tak jsem si říkala co jsem za těch 15 let udělala? Čeho jsem dokázala? Co jsem zažila? A dopadlo to tak, že na všechny otázky jsem si odpověděla buď ničeho, nic a znovu nic.
 Protože jsem v devátém ročníku základní školy. Jsem momentálně v krizi, protože netuším na jakou školu jít. Já bych věděla na jakou školu jít, ale ta je buď nekonečně daleko nebo to že mám jen na autobus a rohlík mluví za své. Jediné co momentálně teď vím je, že mám sen. Můj sen je se pohybovat v modě. Můj sen je nosit ty fancy chanel kabelky a louboutýnky. Já vím, já vím. Píšu o tom už asi po sté, ale prostě je to můj sen a udělám všechno proto, aby se mi splnil. Proto jsem začala i tento blog. První krok ke splnění mého snu. A všichni co ho čtete mi pomáháte splnit si můj sen a já jsem vám za to nesmírně vděčná.

Máte nějaké novoroční předsevzetí?

S láskou
             - JORIES


You May Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj :) Psala jsi mi komentář na můj blog a tak jsem tady :) Máš krásný blog, moc hezky se čte. Rozhodně pokračuj v tom co děláš a co tě baví. Jinak děkuju za komentář, opravdu mě potěšil a pokud bys mě chtěla podpořit, můžeš se přidat k pravidelným čtenářům, ale nechci si tu dělat žádnou reklamu!!!! Takže abych to shrnula, tvůj blog se mi moc líbí, krásně píšeš , určitě v tom pokračuj a děkuju za komentář :) :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš!!! Děkuji moc! Určitě ty také pokračuj a budu velmi ráda tvá pravidelná čtenářka! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mám podobný sen jako ty, jednou nosit modely od Chanelu a Gucci a dalších těhle značek. Novoroční předsevzetí si dávám každý rok a nikdy se mi nepodaří, protože většinou se nějak splní a já na tom nemám nejmenší poddíl. Většinou to dají dohromady nějak rodiče a mí přátele a mé přání se splní. Jestli se chceš stát třeba modelkou nebo návrhářkou tak zkus o tom říct rodičům nebo kamarádům a může navštívit konkurzy a na internetu existují i kurzy pro návrhářky a ted docela letí. Dříve jsem se za své přání a za takové věci styděla, ale je lepší dát najevo okolí že sníte o kariéře modelky a snad tě pochopí a pomůžou ti na mola. Já po novém roce jsem se modlila ,,pane bože chci změnu" a pomalu se mi daří měnit si život i když pomalu krok po krůčku, ale stojí to zato. Hodně štěstí a mám šíleně ráda tvé psaní a tvůj blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nesmírně milujju tvoje komentáře! Mám z nich vždycky takovou radost, že to ani nejde vyjádřit slovy! Jsem velmi ráda, že chápeš mojí situaci a sny, a že jsem našla někoho se stejným modním vkusem. :D Mám tě moc ráda!!!! S láskou JORIES

      Vymazat

Instagram