CHANEL SPRING-SUMMER 2017 COUTURE

Ahoj,
 Právě vyšla Chanel kolekce na jaro-léto 2017 navržená Karlem Lagerfeldem. Karl Lagerfeld je největší modní ikona 20. století, a tak se značkou Chanel tvoří nerozlučnou dvojici. Je to můj idol, strašně moc ho obdivuji a mým snem je nosit jeho oblečení.
 Show probíhala ve Francii, konkrétně v Paříži ve výstavním pavilonu Grand Palais, který byl celý zahalen do zrcadlových mozaik, na kterých Chanel modely mohly ještě více zazářit. Celá kolekce měla až nádech 80tek a všechny modely, až na výjimky, byly v pastelových barvách. První modely byly klasické Chanelovské jaké si každý vybaví, když se řekne Chanel. Ale díky pastelovým barvám a novým střihům byly opět úžasné a originální. Mě nejvíce zaujaly tyto:




 V další části přicházely na řadu šaty. Krémové pastelové barvy i mohutné pásky stále převládaly. Stále více se, ale do popředí začaly dostávat glitry, které postupně ovládly celou show. Všechny šaty jsem si strašně oblíbila a nejradši bych je měla doma! Některé šaty měly i detaily z peří, což jim dodalo ještě větší elegancE.




 V celé kolekci se vyjímaly následující dva modely, které byly barevně pestřejší a halily se do odstínů modré a fialové.






  Tyto šaty mě najvíce zaujaly.


 Show na závěr ukončila dcera Johnyho Deppa. Lily-Rose Depp, která měla na sobě překrásné světle růžové, nařasené šaty, do kterých jsem se absolutně zamilovala.


 Čeho jsem si všimla bylo to, že všechny modelky měly stejné boty a všechny modelky měly na levé noze perleťový přívěšek. Mezi modelkami nesměly chybět moje zlatíčka, Kendall Jenner a Bella Hadid, které předvedly krásné modely.
 Celkově jsem se do celé kolekce i show zamilovala a musím říct, že je to nejkrásnější kolekce jakou jsem za poslední dobu viděla. Chanel je jedna z mých oblíbených značek, a tak jsem očekávala správně.
 Přidávám odkazy na celou kolekci.

http://www.chanel.com/en_WW/fashion/haute-couture/show-2017-spring-summer-looks.html

https://www.youtube.com/watch?v=t15ftuJ7Vl4

S láskou
              -JORIES

You May Also Like

15 komentářů

  1. První dva modely fajn, zbytek se mi bohužel nelíbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má svůj styl. :) Znám spoustu lidí co se jim to taky nelíbí a neberu jim to. :D

      Vymazat
    2. Však jo, ať si každý nosí, co uzná za vhodné. :) každopádně - koukám na ty modely zpětně a možná bych si něco na sebe vzala. :) Jinak - k té knize Bajky barda Beedleho. Rozhodně neváhej, kniha nemá spojitost se sérií Harryho Pottera. :) je to kniha "mimo".

      Vymazat
  2. Super článek a hezké modely :) máš pěkný blog, přidávám do seznamu četby :)
    lifebymaky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ani nevíš jakou mám radost! Moc děkuji! :) ♥♥♥

      Vymazat
  3. Karl to prostě umí, souhlasím :-) Moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi tvůj popis modní přehlídky Chanel a nejvíce se mi líbí první dva modely a moc krásný článek a jsem ráda, že je další blogerka která sleduje modní přehlídky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář neskutečně mě potěšil. :)

      Vymazat
  5. Ach. Můj. Bože. Miluju Chanel! Jak samotnou Coco (i když k její povaze mám jisté výhrady...), tak Karla.
    Viděla jsi film Coco avant Chanel? Je to skvělý film, ale jak už napovídá název, děj končí s její první přehlídkou (teda myslím - viděla jsem to naposledy asi před rokem :D).

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neviděla, ale určitě se podívám! Přesně! Taky miluju Coco! Bože! Moc děkuju za komentář!!! ♥♥♥

      Vymazat
  6. Chanel je prostě klasika. A i modely z nové kolekce mě prostě baví!!! Minule jsem zrovna koukala na novou výlohu v Miláně, prostě styl!

    http://www.zivotempoitalsku.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram