Dětská víra

by - 11:42

Ahoj Grinchata,
 Vánoce se kvapem blíží a u některých již započali vánoční přípravy v plném proudu. Pečení vánočního cukroví, balení dárků, koukání na vánoční filmy. Také bych ráda koukala na filmy jako je např. Elf nebo Legendární parta, ale můj problém je ten, že nemám vánoční náladu! A vůbec si k ní nemůžu najít cestu a zdá se ,že ani ona ke mně. A v tomhle blátivém, deštivě smutném počasí obdivuji ty, co se nebojí vytáhnout vánoční svetr, bez toho, aby se styděli za svůj bručounský úsměv na tváři.
 Mám další problém a tím jsou dárky. "Pro koho mám co koupit? Bude se mu to líbit?" Kéž by tyto otázky byly jedinými. Moje další otázka je:" Kde na to všechnu seženu peníze?" S Chanel crew jsme se dohodly, kvůli finančním potížím, že si nebudeme dávat dárky, a že si to vynahradíme společně strávenými vánocemi v teploučké peřince s horkou čokoládou a pocitem lásky. Akorát Ariana už pro nás měla vyrobené a koupené dárky, a tak když jsme se jí zeptaly jestli si nebudeme dávat dárky, neměla zrovna moc vhodnou reakci, a tak nás to mrzelo. Zkrátka doufám, že nějakou tu vánoční atmošku, alespoň do 24. získám.
 Vánoce nejsou jen o dárcích, to ví snad každý, ale řekněme si narovinu, kdybychom je nedostávaly, těšily bychom se na vánoce stejně tak jako teď? Určitě dospělí a lidé staršího věku by si možná odpověděli ano, ale co malé děti, které se těší až si rozbalí dárek od Ježíška? Co malé děti, které se těší až dostanou tak dlouho slibovaný tablet, za to, že byly celý rok hodné?  Radost dětí poté co uslyší dlouho očekávaný zvoneček, je kouzelná. Po určitých letech pak ztrácí vánoce pro rodinu takové to kouzlo. Kouzlo dětské víry. Která je pro každého rodiče jistě nenahraditelná.
 Pravé kouzlo vánoc, jak si pamatuji, když jsem byla malá, už nic o vánocích nenahradilo. To kouzlo dětské víry.

Jak jste na tom s Vánoci vy?
S láskou
           -JORIES


https://media.giphy.com/media/Xg3Q09TAbzX32/giphy.gif

You May Also Like

2 komentářů

  1. Víra dělá strašně moc, dětské Vánoce jsou ty nejlepší. Ale i když povyrosteme, mají své kouzlo :) Jenom se musí znovu objevit.
    Mimochodem, máš skvělý blog!

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Já děkuju moc za krásný komentář!!! ♥♥♥

      Vymazat

Instagram