Boty od Ralpha a Russoa

 Dnes jsem byla na vánoční procházce naším městem. Převážně z důvodu kupování dárků na poslední chvíli pro kamarádku k svátku a pro mamku k narozeninám. Nebylo zrovna zimní počasí jako z klasického amerického filmu, naopak bylo klasické české, deštivé, mračné počasí. A tak jsem musela vytáhnout i můj neoblíbený deštník. Teď co vám povím si budete nejspíš říkat, že jsem vážně divná, ale já obvykle procházky ve městě moc nemám ráda. Nebojte se mám pro to vysvětlení. V této době je v modě být hipster. Hipster ve stylu nosit Nike a bomber. Ale co mě nejvíce irituje jsou levné napodobeniny od naší menšiny, které ne vždy jsou úplně kvalitní. V našem městě, si myslím, žije poměrná část obyvatel, kteří jsou v celé České republice problémem. Já osobně z mých zkušeností se této skupiny obyvatel štítím a nemám na ni dobrý názor. Jak jsem již řekla fake modní kousky letí převážně u této skupiny. Celkově jsou prostě trendem Vans batohy a Nike airmaxy. Neříkám, že by se mi tento modní trend nelíbil, sama kdybych měla peníze bych si určitě nějaké ty Niky nebo Adidasy koupila, ale prostě to není můj styl. Můj styl jsou boty od Ralpha a Russoa, košile od Versace, kalhotové kalhoty od DKNY a k tomu kabátek od Chanelu s kabelkou od Michaela Korse. Mým snem je mít peníze na to, abych mohla nosit tyhle super šik modní kousky, teď se momentálně oblékám, jak bych to řekla, určitě ne tak jako dnešní teenage holky, ale prostě trochu více dospěle, a tak se cítím nejlépe. Proto nemám ráda procházky v našem městě. Protože se za mnou každý ohlíží, a říkají si: "Co to má sakra na sobě?" Moje nejlepší kamarádky mají svůj styl, dvě styl Nike a Boyfriend džíny, ale moje nejmilovanější z nejmilovanějších má v tomhle se mnou za jedno. Naším snem je mít svojí vlastní modní značku a nosit kabelku od Louise Vuittona.

Cestou po městě jsem se zastavila za výlohou jedné obuvi, za kterou mě uchvátily jedny nádherné třpytivé lodičky.


https://www.google.cz/search?q=classic+fashion&rlz=1C1ASUT_enCZ534CZ538&espv=2&biw=1366&bih=676&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJ2emmxe_QAhWFuxQKHc89BkEQ_AUIBigB#imgrc=3r8BspPZL89iGM%3A

You May Also Like

2 komentářů

  1. Mě hrozně štve ta stádovitost. Jasný, že ke každé dekádě se pojí určité trendy, ale když je každý jenom slepě okopíruje? O čem to pak je?

    Ale nejhorší jsou napodobeniny!!! Je fakt hrůza vidět bohaté jedince s vybraným vkusem s kabelkami a peněženkami LV (které jsou "přesvědčivé" kopie, samozřejmě), které by si nikdy nemohli dovolit. Ale největší alergii mám na neonové barvy na těchto typech. Třeba špinavé šedé tepláky s neonovým nápisem. Proč????

    Mě baví, když si mě lidé všímají. Nikdy bych netušila, kolik povyku vyvolá Dolly sukně, třeba jedna příslušnice nejmenované etnické menšiny na mě : "Ty voléé, tys vylezla z vohně, né?". To byla asi nejvýraznější reakce, ale pohledy, ať už obdivné nebo odpudivé (to asi není úplně přesný výraz, ale je to takový to "ergh? co to má na sobě" ), mě provázely celou cestu do tanečních :D

    Můj styl... no, je docela těžké ho popsat, ale je to takový mix vintage oblečení, sekáče, běžných obchodních řetězců (Sinsay, HaM atd atd)... Fakt nevím, jak bych to pojmenovala :D Guláš styl? Mix styl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Kopie! Proč?

      Obdivuji tě za to, že jsi ráda vidět. Samozřejmě mám někdy náladu, kdy chci být také středem pozornosti, ale nebývá to moc často. :D

      Dolly sukně jsou nádherné! Ale přijde mi, že jejich trend už trochu opadl. Je mi to líto, protože jsou fakt úžasné!

      Fakt děkuju za komentář! Opět mě rozesmál! :D

      Vymazat

Instagram