23 let

Ležím v posteli, pouštím si Arianu, projíždím můj Pinterest a slintám nad všemi věcmi od Valentina.
Tyhle večery miluju nejvíc. Ariana je pro mě člověk velmi důležitý. Její písničky mi dodávají energii, sebevědomí a radost. Myslím, že tohle dokáže jen pravý umělec. Ve svých 23 letech toho dokázala opravdu hodně. Jsem zvědavá kde budu já ve svých 23 letech a přemýšlím nad tím čeho bych chtěla v životě dosáhnout, jaké jsou moje sny a cíle. Jeden z mých snů je i tento blog. Dosáhnout milionu zobrazení denně. Já vím, že to zní šíleně, i pro mě to zní šíleně, ale věřím, že to dokážu. Jen nesmím přestat pracovat.
 Někdy je život nahoře a někdy zase dole, tohle bychom si měli uvědomit všichni, protože kdyby byl život pořád nahoře, jaký by byl? Byl by nudný. Protože kdybychom všechno získali bez práce, jaká by pak z toho byla radost? Určitě menší než z toho, co si tvrdě vypracujeme. Opět vám budu připadat divná, ale já miluju být zaneprázdněná a něco pořád dělat, miluju organizování věcí, miluju být "šéfkou" ať už týmu, skupiny tak spolužáků. Baví mě vést kolektiv lidí, kteří jsou zábavní, mají se do práce a vlastní nápady. Jsem prostě vůdčí typ. Miluju, když moje plány jsou nejlepší a když vyjdou. Miluju když něco můžu plánovat, obvolávat lidi, zajistit výzdobu, hosty a občerstvení. Taková narozeninová party nebo přespávačka je úplně pro mě.
 Pak když se ale setkají takoví lidé dva, je to pak docela hádanka, a takových událostí se strachuju, protože jsem schopná se s tím člověkem hádat do té doby než neustoupí. Já vím je to špatná vlastnost, a tak jsem na tom začala pracovat. Začala jsem si říkat věci, že když i třeba ten dotyčný nemá pravdu, já vím, že ji mám a to mi stačí. Nemusím kvůli tomu dělat až takové scény, ale někdy to nejde, nevydržím to a prostě bouchnu. Takové situace se jistě stávají více lidem a je to zajisté úplně normální.
 Vánoce jsou čím dál blíže a já pořád nemám žádný dárek. Napadlo mě, že bychom si mohly s kamarádkami udělat krásnou sobotu a společně zajít na kafe a pak kupovat vánoční dárky. Moc bych si přála aby to vyšlo,  abychom strávili společně krásný den. Už jsme dlouho společně takhle nebyly. Školu nepočítám, tam se sice vidíme každý den, ale není to takové, jako když jsme spolu, jenom my čtyři, naše sarkastický indsidejoky a nic jiného.
 Máte už vy dárky?
 S láskou
              -JORIES


https://www.google.cz/search?q=ariana+grande+gif&rlz=1C1ASUT_enCZ534CZ538&espv=2&biw=1366&bih=676&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiVvbTkyvTQAhVDlxoKHYPZARsQ_AUIBigB#tbm=isch&q=ariana+grande+victoria+secrets+gif&imgdii=-JmhwVZoJkYodM%3A%3B-JmhwVZoJkYodM%3A%3Bj3YioY-xeBRbcM%3A&imgrc=-JmhwVZoJkYodM%3A

You May Also Like

0 komentářů

Instagram