Life update

 "Snídaně do postele, zlato!"
 Sen mýho života.
 Krásnej, chytrej, milej, ketrý mě umí rozesmát a zároveň můj nejlepší přítel. Sen snad každý holky. Ale můj problém je v tom, že si nerozumím s klukama mého věku. Alespoň jsem nenarazila zatím na žádného kluka mého věku, se kterým bych si rozumněla. Předpokládám, že je chyba na mé straně, protože mé nejlepší kamarádky jsou takové ty typy holek, kterým líbají všichni kluci ze školy nohy.
 Poslední dobou trávím, možná až příliš času přemýšlením o tom, jak moc bych si přála mít někoho, na koho se můžu s čímkoliv a kdykoliv obrátit.

Někoho, kdo mi řekne hned po té co se probudím, jak moc mě miluje. 
Někoho, kdo mi až přijdu z práce překvapí romantickou večeří.
Někoho, kdo mě podrží v každé situaci.
Někoho, kdo mě bude milovat.
 Vím, že na pravou lásku se musí čekat, tak mi nic jiného nezbývá. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Poslední dobou jsem nějaká moc náladová, nevím jestli je to tím, že jsem začala koukat na Kardashianovi, ale včera jsem hodila po kamarádce mobil. Ale abyste si o mně nemysleli, že jsem bitch tak jsem se na ní naštvala, převážně kvůli tomu, že je až moc nádherná. Všechny mé kamarádky jsou hrozně krásný a já si pak připadám jako kolec kříženej s paprikou. Pls. 
 Kardashianovi.
 NEJ LEP ŠÍ!!! Věc na světě! Určitě doporučuji se na to podívat! Umírám smíchy nad tím jak se mají Khloé s Kourtny rádi. Všechny Kardashianky jsou taky hrozně krásný!!! Brečím z toho už!

 Přístí víkend je už první adventní nedělě a hádejte kdo ještě nemá žádný dárky?! Ano. Já. Můj problém je ten, že já absolutně nevím co mám komu dát a po Vánocích budu tak finančně vytížená, že budu ráda pokud budu mít na autobus. Já vím,že Vánoce nejsou jen o dárcích, ale hlavně o lásce, o přátelích a o rodině, a že můžu dárky vyrobit, ale prostě co jsem mohla vyrobit jsem již vyrobila. Tak držím palce všem co mají stejný problém jako já. Napadlo mě, že bych třeba napsala článek o tom, jak si zdobím pokoj. Jestli byste měli zájem tak určitě napiště! 
 A jak se máte vy?

S láskou
            -JORIES
+ mám instagram! @joriesblog
   a twitter taky! @joriesblog
  Byla bych ráda kdybyste začali sledovat!!!

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ne že bych si s kluky mého věku nerozuměla - oni jsou celkem fajn, ale nedokážu si představit, že bych s některým z nich měla být. Oni jsou prostě... no, nechci říct malí, ale od vztahu mám jiná očekávání, než oni (aka konečně zasunout!) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :D Fakt tě miluju!!!! :D Pane bože! Fakt jsi mě rozesmála! :D ♥

      Vymazat

Instagram