Láska

Proč?
 Proč mám pocit jakoby neexistoval nikdo na světě kdo by mi rozuměl? Proč mám pocit, že nemám druhou polovinu mého srdce? Proč ani mé nejbližší kamarádky mi 100% nerozumí? Proč každý večer trávím tím, že si představuji svého vysněného partnera, se kterým bych strávila zbytek života? Proč každou noc sním o nekonečném bohatství, slávě, lásce a úspěchu? Proč, když se každý den kouknu do zrcadla pocítím nejistotu, málocennost, pocítím, že nejsem hezká, že mám kila navíc, že jsem malá a pro svět ničím nevýznamná?
 Proč nevím? Proč nevím čím se chci po zbytek života živit? Proč nevím jak být šťastná? Proč mám každý den pocit, že nejsem dost chytrá, dost hezká, že neumím sporty jako ostatní, proč mě nemají rádi jako ostatní?

 PROČ? PROČ? PROČ? 

 Prosím....
 V mém životě je v tuto chvílí až moc Proč?. Sním o dni, kdy jsi sednu a řeknu jsi, že jsem vážně šťastná, že mám všechno co jsem kdy chtěla, že jsem dosáhla všeho, čeho jsem si přála, že mám milující rodinu a přátele. Tento den bude nejlepší den mého života. A proto jsem začala tento blog, protože doufám, že mě přivede alespoň malinko k mému snu.
 Snu o tom být slavná, věnovat se modě, mít peníze abych mohla všem okolo, ale i sobě, dopřát všechno co chci. Potkat všechny, které chci potkat, procestovat celý svět.
 Chci aby si moji rodiče řekli, že jsou na mě vážně moc pyšní To je přání, kterého chce dosáhnout každé dítě. A slibuji, že budu svoje děti a rodinu milovat, ať se rozhodnou jakkoliv a v čemkoliv.

 Protože život má být hlavně o lásce.
 Protože pravá laská vždy vítězí.
 Protože je důležité žít v pravdě.

 Udělám všechno na světě proto, abych dosáhla mého snu.
 Protože každý by měl jít za svými sny.
  S největší láskou
                         -JORIES



You May Also Like

2 komentářů

  1. Musíme sa mať radi taký aký sme... Svojím spôsobom sme slávny a keď o tom nevieme treba to zistiť, ale to už je na tebe akým spôsobom�� sny si treba plniť no nie vždy si ich splníme tak ako sme si predstavovali �� ��������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu! Někdy se v životě nedaří všechno jak jsme si představovali, ale to všechno do sebe jednou zapadne a nakonec z toho vznikne něco šťastného! S láskou -JORIES

      Vymazat

Instagram