TOP 10 - S.E.R.I.Á.L.Y.

Ahoj shopaholici !
 Jakožto milovník seriálů byla pro mě naprostá nutnost se s vámi podělit o mé nejoblíbenější seriály. Ukážu vám tedy mých top 10 seriálů nad kterými se zasmějete, pobrečíte a nebo obojí.

10. Na desáté místo jsem zvolila americkou klasiku, kterou miluje celá moje rodina, Dva a půl chlapa. Sarkastické narážky domácí Berty, Alanův smutek z nedostatku peněz a Charlieho nadprůměrné pití a každodenní šlapky, bez toho by se neobešel náš rodinný večer.


9. Deváté místo zabral seriál o naprosto průměrné americké rodině se třemi dětmi, Axlem, Sue a Brickem, Průměrňákovi. Zasmějete se nad scénami, ve kterých rodina řeší naprosto klasické problémy. Zase nám vypadl proud nebo jsi ho zase zapomněl zaplatit ? Lednička není televize, prostě si něco vytáhni jako překvapení ! Fráze, které po zkouknutí seriálu budete říkat sourozencům a společně se nad nimi smát.


8. Osmička ! Amerika hledá topmodelku . Americká televizní soutěž z 20. let, nad kterou budete kroutit hlavou co se tenkrát nosilo a co bylo ikonou krásy. Tváří jednou z porotkyň a hlavní postavou soutěže je topmodelka Tyra Banks. Modelky procházejí celou soutěží a každý týden plný focení a modních přehlídek, končí vyřazením jedné ze soutěžících. Cílem soutěže je najít další americkou topmodelku.


8. Chůva k pohledání. Opět starší klasika. Tento seriál jsem si zamilovala již v mých deseti letech. Znělka, herecké obsazení, vtipné narážky a kostýmy, to vše si zasloužilo za to být v mé top 10. Hlavní postava chůva Fine získá práci, překvapivě jako chůva, u bohatého vdovce tří dětí Maxwella Sheffielda. Jestli tam vydrží alespoň týden ? Zjistíte samy.


6. Moji kamarádi znají všechny scény nazpaměť. Samoplacák ? Oblek ? Bar ? Nic ? Tak to se musíte ihned začít koukat na americký sitcom Jak jsem poznal vaši matku, který vypráví příběh z minulosti o pěti přátelích, kteří žijí život opravdu naplno. Ted, Barney, Robin, Marshall a Lilly. Seriálem budete posedlí tak moc, že si budete přát mít okolo sebe kamarády jako jsou oni.


5. Co se stane když dáte dohromady obdařenou Max se sarkatickými poznámkami a žádnými city s Caroline, holkou co byla ještě před pár dny slušná dcerka jednoho z nejbohatších lidí v New Yorku ? K tomu přidáte Rusa a jeho erotické narážky plus Vietnamce, který je všechny zaměstnává ? No můžu vám říct, že jeden z nejlepších seriálů co znám !  2 socky, které jsi jdou za svým snem mít firmu s dortíky si zamilujete !


4. Prosím ! Co je větší klasika než Přátelé ? Tento seriál je nutností každého člověka na planetě vidět ! Co k tomu víc dodat ? Emocionální, vtipné i trapné situace nejlepších přátel vás chytnou a už nepustí !


3. Znáte Hannu Montanu ? A ještě řekněte že jste milovali Lilly ! Trefa ! Mám tu pro vás seriál s Emily Osment jako hlavní postavou. Mladí a hladoví ! Gabi, kuchařku, kterou právě najal bohatý programátor San Franciska, Josh Kaminski. S Joshem se právě rozešla jeho přítelkyně, kterou chtěl požádat o ruku. Awkward ! Gabi dělala u Joshe večeři při které měl svoji přítelkyni požádat o ruku, opili se a spali spolu ! Ještě víc awkward ! Jak to bude probíhat dále zijtíte samy ! Tento seriál jsem si tak zamilovala, že jsem ho zkoukla za 2 týdny a neodolávám mu už po 3. !


2. Moje nejoblíbenější zpěvačka plus neteř Julie Roberts rovná se seriál, ve kterém vládnou bohaté, hubené mrchy. Scream queens. S kamarádkami tento ( i ten na prvním místě ) seriál tak milujeme, že máme svůj vlastní Chanel squad ! Narážky na dnešní svět a zabíjení v každém díle dost vypovídá o tomto seriálu, který má parodovat s každou sérií jiný horor. Letos v září vyšla již druhá série s Chanelkami a sexy doktory, která je ještě více krvavá, bohatá a hubená jak ta první !


Framfára prosím !!!!

Seriál, který musí vidět každá holka, seriál, nad kterým budete brečet, smát i se bát ! Seriál, který udává styl ! PRETTY LITTLE LIARS !!! Pokud si říkáte "ale co s tím pll všichni mají na to se nebudu dívat !" Přísahám ! Zamilujete si ho ! Taky jsem si to říkala, když mi to kamarádky pořád cpaly, ale po prvním dílu jsem kouzlu pll taky propadla. Všechny hlavní postavy mají úžasnou osobnost.
 Jste tým Toby nebo Caleb ? Protože já je miluju oba !
Prosím a kdyby ste někdo věděl jak si zpříjemnit čekání na další díl ? Určitě mi to napište prosím !


Jaké jsou vaše nejoblíbenější serály ?
S láskou
                - Jories

You May Also Like

4 komentářů

  1. Pane Bože! Amerika hledá topmodelku jsem sledovala snad od deseti let, to jsem si zkoušela chůzi po molu a představovala jsem si, co by na to řekla miss J Alexander! Nejradši mám druhou a čtvrtou sérii <3. Na ty se můžu koukat pořád dokola :D
    Pak ještě koukám na Sherlocka, ale to má dva problémky - má čtyři série a na každou musíš čekat snad sto let, a český dabing není nic moc (možná by ušel, ale britský přízvuk je britský přízvuk), takže když už se dočkáš nové série, musíš čekat na to, až někdo hodný přidá české titulky, protože jsi moc líná na sledování v angličtině. :D

    Jo, k PLL mám stejné postavení, jako popisuješ. Fakt se bojím, že bych tomu propadla, mám sklon k závislostem na seriálech :D Ale tak, zkusit se má všechno!

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OMGGG!!!! Já tě tak miluju! Myslím, že toho máme celkem hodně společného! Ani nevíš jakou mi tvé komentáře dělají radost!!! Aaaaahh!!! ♥♥♥

      Vymazat
  2. Já naprosto miluju zmíněné seriály Jak jsem poznal Vaši matku, 2 Socky, Přátelé (klasika) a Průměrňákovi. Ještě bych ve svém žebříčku dodala Teorie velkého třesku a Baby daddy :)))

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baby daddy mám také moc ráda! Miluju seriály, u kterých se zasměju! :D

      Vymazat

Instagram