Kosmetika

by - 0:03

Zdravím !
 Dnes jsem byla po půl roce na kosmetice. Bylo už na čase. Mám krásně vyčištěnou pleť, obarvené řasy a vytrhané obočí. Konečně zase člověk! Přišla jsem domů, podívám se do zrcadla. Aaaaaaaa! Vážně jsem takhle chodila celé dopoledne po městě ??!? Celé čelo, brada a nos jsou pokryty červenými flíčky velikosti hlavinky Barbie. Dnes už nikam nemůžu jít!
+ poznámka: Příště si s sebou vezmi šátek a nadměrné sluneční brýle !
 Budu vypadat jako bych se přidala k Islámskému státu, ale co ! Alespoň se za mnou nebudou otáčet hlavy sobeckých lidí s perfektním líčením.
 Až se proslavím tímto blogem a vydělám pěkný balík peněz, tak si koupím všechnu kosmetiku z mého wishlistu, který vám v dnešním článku ukáži.


  •  Asi nejvíc jsem se zamilovala do Kylie cosmetics. Miluju všechny lip kits, stíny a linky. Musím mít všechno ! Mezi mé nejoblíbenější barvy patří Posie K, Koko K, Kourt K a Spice. Všechno jsou to krásné fialové, růžové dívčí barvy, které přijdou spolu se stejno barevnou tužkou na rty. A ta metalická řada ?! Pane bože ?! Prosím ! Samotnou Kylie sice moc nemusím, protože mi přijde až moc umělá, ale tohle ?! To se jí vážně moc povedlo !


  • Další značkou na mém seznamu je Urban Decay. Asi nejznámější produkt této značky jsou paletky Naked. Krásné, přirozené a dokonala pigmentované stíny jednotlivých paletek si prostě zamilujete. Ke mně nejvíc promlouvá Naked 3 a její narůžovělé stíny. Od Urban Decay také musím mít jejich známou bázi pod oční stíny, korektory a Naked lipgloss, které si dávají highfive se stíny z Naked paletek. Rozjasňovač Afterglow 8-hour je jako prášek Zvonilky v kalíšku!



  • Nejroztomilejší, nejtřpytkovatější a nejrůžovější značku u mě vyhrává !!!! Tram ta da dáá ! Too faced ! Stíny, rtěnky, bronzery, rozjasňovače, všechno je krásně třpytivé a pigmentované. Tak že pokud chcete zazářit, s touto značkou nikdy neskočíte vedle. Prosím ! Co je lepšího než bronzer nebo paletka co voní jako čokoláda ? Poslouchám ! Naprostou nutností je Chocolate Bar paletka, Blushing Hearts tvářenky a Melted tekuté rtěnky. S těmito produkty vytvoříte to nejvíc voňavé líčení! A pokud chcete řasy better than sex, tak si musíte koupit asi nejznámější řasenku současnosti Better than sex mascara! Mohla bych vyprávět hodiny jak je to všechno roztomilé! Aaaah! 


 Protože jsem makeup addict tohle rozhodně není vše co bych si přála vlastnit je toho mnohem více, ale o tom třeba přístě!
 Co si přejete mít vy?
 S láskou
               - Jories

You May Also Like

4 komentářů

  1. Urban Decay je moje oblíbená značka :) Oční stíny mi drží ještě druhý den, když se neodlíčím :D Děkuji Bohu za ně :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to abych si je ihned koupila! :D Moc děkuju za komentář!!! ♥♥♥

      Vymazat

Instagram