Healthy bitch

by - 10:26

Zdravím shopaholici,
 Skoro 2 týdny mého healthy a fittnes života uběhly. Nebudu vám tady vyprávět žádné pohádky.  I FAILED !!! Ok ? Prostě jsem to nezvládla ! Neodolala jsem a moje žraní je zase na úrovni nenacpanýho nosorožce. Těžko se mi to říká, ale je to tak. No ono to s tím fittnes taky nebylo tak slavný. Parkrát jsem si zacvičila. Teda kdyby nebylo těláku. Ale ok. Ale tím absolutně neříkám abyste přestali !!! Obdivuju ty co to zvládnou ! A já vám přeju abyste to zvládali dál ! Cítim se fakt špatně, zase mám rosol břicho a tuky i na místech kde jsem myslela, že je ani mít nejde. Cítila jsem se mnohem lépe když jsem to před tím vydržela alespoň ten týden. Jsem unavená z těch všech umělejch tuků a cukrů. Jsem unavená z přejídání se. Jsem nervozní. Asi si o mně budete myslet, že jsem fakt nemožná, ale pokusím se o to znovu, ale tentokrát ne nějak drasticky, ale spíš se budu snažit jíst více pravidelně a pít více vody. Protože hlavní je nepřestávat. Nikdy se nevzdávat. Miluju vás všechny !
          S láskou
               - Jories

You May Also Like

0 komentářů

Instagram