Fall

Zdravím !
 Zavrtaná v peřinách s pěknou knížkou a teplým čajíkem. Právě jsme uprostřed podzimu. Výhled z vašeho okna se mění na krásné teplé barvy. Ptáci odlétají za Sluníčkem. Kupujete podzimní vůně svíček Yankee Candle, v mém případě levné napodobeniny. Klasické černé koženkové boty na podpatku, svetr, šátek až k očím a bershka. Můj každodenní podzimní look.

        Dlabání dýně, pak dýňový koláč, podzimní vůně a svíčkám hola. 

 Kdo z vás slaví halloween ? Je to určitě super svátek, ale pokud nežijete v Americe, nemá cenu ho slavit ve větší míře než hallowenská párty vašich dětí a jejich kamarádů ze školky. Jednou jsem na takové party byla. Párečky v těstíčku s kečupem jako zakrvácené prsty, hra s balonky a sourozenci mých kamarádek i můj bratr, doufám mluví za vše. Moje první hallowenská party. Bylo mi 10.

     Párky ze supermarketu, rodiče skvělí, sourozenci v nedohlednu, hádám nejlepší dětství.


 Závidím všem co ve  svém okolí mají starbucks, costu nebo jakoukoliv kavárnu. Utrácela bych kapesný za pumpkin spice latte a časopis Vogue. Nejbližší místo kde sehnat kafe, pokud ho nechcete z pumpy, jsou stánky v lidlu a bille. Jop. 
Jaký je váš podzim?
S láskou
                - Jories

You May Also Like

0 komentářů

Instagram