Outfit Of The Week N°1

Zdravím shopaholici,
 Napadla mě nová "série" článků, které by mohly vycházet každou neděli. Protože MILUJU modu a baví mě zkoumat co nosí dnešní teen super hvězdy, mohla by být tato rubrika o tom, že si vyberu jaký outfit dnešních hvězd se mi nejvíce za daný týden líbil a rozeberu ho a budeme společně slintat nad věcmi, které si 90% z nás nemůže dovolit. ( závidím Babe Walkerové !!! ) - pokud víte co myslím napiště do komentářů ! A určitě napište i váš názor na tuto rubriku !

 Pro první článek jsem si vybrala královnu Arianu Grande. Jsem největší Arianatorka, tak že nešlo jinak ! Ariana má dívčí styl s nádechem drzého brooklynu a přitom dokáže vypadat elegantně a stylově ! Zamilovala jsem se do jejího outfitu, který měla na hudebním festivalu iheart 2016 .
Měla na sobě top tělové barvy, high waisted černé kalhotové volné "tepláky" od značkny DKNY. Třešničku na dort tomu dodala krásná žlutá dlouhá bundička od VERSACE VERSUS z jejich kolekce SPRING SUMMER 2017. Její oblíbená značka bot je ALAIA PARIS, a tak nemohly chybět ani k tomuhle outfitu, který doplnila kulatými brýlemi od CUTLER AND GROSS. Jako vždy měla na krku choker, na prstech krásné prstýnky a makeup s highlitgher, jehož lesku závidí i Slunce.

 Jakou písničku od Ariany máte nejraději ?
        S láskou
                   - Jories




+ přídavek: Zkusila jsem nakreslit skicu jejího outfitu. Nemám k tomu žádné hračičky jenom tužku a papír, tak že to važně není hezké.


You May Also Like

4 komentářů

  1. Děkuji, že jsi mi poslala na twitter odkaz svého blogu,vážně mě to potěšilo!
    Arianu zbožňuji,samosebou. A nejlepší písnička? 100% My Everything💜
    Znám všechny alba nazpaměť😄.Tvůj blog se mi velice líbí a určitě ho budu i sdílet:-)
    Vždy jsem si přála psát blog, jenže jsem se k tomu nedokázala odhodlat a říkala jsem si, že stejně nebudu mít úspěch..nu což, ale tobě přeju spoustu úspěchů!
    Sincerely,

    Hann

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane bože! Děkuji moc! Jsi hrozně milá! Já zbožnuju Moonlight, Be Alright.... Pokud chceš psát blog určitě začni! Musíš si věřit a dokážeš všechno! Posílám ti vzdušnou pusu! S láskou -JORIES

      Vymazat
  2. Ahoj Jorie,
    sice jsem krapet starší než ty, ale lásku k módě máme společnou, a tak jsem mrkla na tvůj blog. Moc se mi líbí tvoje logo! Pokud máš módu ráda, tak se blogu věnuj, svoje čtenářky si určitě najdeš. Přeju ti hodně úspěchů a kretivity. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Ani nevíš jak moc si cením tvého komentáře! Opravdu moc děkuju! :) <3 Doufám, že se potkáme u dalšího mého článku! :) <3

      Vymazat

Instagram