Healthy Lifestyle

by - 5:57

Zdravím všechny shopaholiky,
 Už delší dobu zápasím s tím, abych se naučila jíst co je zdravé a nejíst co ne, ale většinou jsem to vydržela jen pár týdnů a skončilo to tak, že jsem po těch pár týdnech žrala ještě více než předtím, ale teď jsem si řekla ( asi už po sté ), že to zkusím fakt zvládnout, protože už mě nebaví jíst ty chemické hnusy a chci pro mé tělo ( a mysl) to nejlepší. A tak začnu jíst co nejvíce zdravě to půjde a začnu se víc hýbat. A splním si tak 2 přání na jednou 1. budu mít konečně zdravý životní styl a za 2. dosáhnu své vysněné postavy. Byla bych šťastná, kdyby do toho šel někdo se mnou, budeme se navzájem podporovat, bude to super ! Budeme mít hot body nejen for summer, ale for life ! Budeme mít čisté tělo, ale i mysl. Budeme zdraví jak zevnitř tak zvenku ! Naši kamarádi nám budou závidět postavu. Bude to super ! Hrozně moc se na to těším, postupně vám budu dávat vědět jak na tom jsem, to se nebojte. Dneska je můj POSLEDNÍ DEN, kdy se můžu přežrat a zhnusit si to hnusný nezdravý jídlo. Fuj, už je mi z něj blbě !
 Vím, že to bude trvat fakt dlouho si na to zvyknout, protože do teď jsem byla zvyklá pít málo vody a jíst co se mi chtělo a kdy se mi chtělo, tak že si budu klást denní cíle a budu šťastná, když si na konci dne v posteli řeknu, že jsem to opravdu zvládla MOC SE NA TO TĚŠÍM ! Kdyby to bylo lehké a rychlé dělal by to každý to si řekněme narovinu !

Cíl 1. týdne : 1. Naučit se pít 2-3 litry vody denně
                      2. Naučit se jíst zdravě a pravidelně 5x denně
                      3. Cvičit každý den alespoň 30 minut

 Co se týče cvičení, budu se snažit cvičit 5x - 7x do týdne, s tím že budu různě prokládat kardio, posílování, jogu, tanec, běh a tak dále ....... Taky se na to moc těším, protože si zvýším fyzičku a budu mít abs a good booty. Těším se !!!!
 Tak moc doufám, že se do toho dá někdo se mnou bude to fakt super !
         S láskou
                  - Jories

+ otázka: Jaká se vám nejvíce líbí postava dnešní popové hvězdy ? Protože já MI LU JU, MILUJU Arianu Grande, která má navíc nejvíc super postavu !!!!


You May Also Like

0 komentářů

Instagram